• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Karlanton
    Anonym (Knappast) skrev 2025-02-03 14:43:34 följande:

Fast i verkligheten är det ju precis tvärtom, de flesta normala människor vill inte ha en billig person som bjudit ut sig till höger och vänster och har låg standard, varken män eller kvinnor. 

Runtpippare är inte bättre i sängen heller eftersom de sprider könsjukdomar och inte förstår vad sann intimitet handlar om. 

Skulle själv aldrig drömma om att vara promiskuös. Ännu mindre dejta någon med ett promiskuöst förflutet. 

Men herregud vilken osanning du far med. Man som kvinna men man har ju sex med den man vill ha sex med och hur många eller hr ofta man har det spelar ju fan ingen roll. Min nuvarande och jag har gjort så hela livet och vad gör det om man legat med många liksom? Helt ärligt ger det en ganska bred erfarenhet och att alla gillar olika.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (......) skrev 2025-02-03 16:32:17 följande:
    Vad tycker du om sådana som mig (oskuld 19 åring kille som vill förlora oskulden men enbart till den jag vill gifta mig med i framtiden)?
    Låter sjukt ovettigt. 
    Anonym (Hur många fler) skrev 2025-02-04 08:38:37 följande:

Antalet partner är relativt. En vanlig kvinna har säker ingen svårighet att ha sex 50 olika man, vilket innebär att vare man inte blir så viktig. För en alldaglig man kan det vara knivigt att ragga 50 ligg.

För min personliga del är jag genom åren ganska alldaglig, och jag har fått jobba för att förföra damerna.
    Jag har haft mycket lättare  att attrahera fräkniga flickan  än den lite skampaktiga typen.

Totalt har jag haft sex med 58 kvinnor
    varav 10 i längre eller kortare förhållanden
    varav 4 engångsligg efter jag blev ihop med min partner
    varav 54 kvinnor innan min 27 årsdag.

jag fortfarande minnas var och en av dessa 58 kvinnor,
    och 16 av dem finns i mitt fotoalbum.
    Min debut gjorde jag när jag gick i 6 klass.

Låter ihopfantiserat alltihop, är du incel?
  • Vispen74

51 år ung här Flört
    Ligger på samma antal som ts. Sedan man gifte sig har siffran varit desmamma Solig

• Vispen74
    Vispen74 skrev 2025-02-09 17:23:59 följande:

51 år ung här Flört
    Ligger på samma antal som ts. Sedan man gifte sig har siffran varit desmamma Solig

Stavningen blev ju sådär 
  • Anonym (Knappast)
    Karlanton skrev 2025-02-08 15:40:57 följande:
    Hur många har ni haft sex med?Men herregud vilken osanning du far med. Man som kvinna men man har ju sex med den man vill ha sex med och hur många eller hr ofta man har det spelar ju fan ingen roll. Min nuvarande och jag har gjort så hela livet och vad gör det om man legat med många liksom? Helt ärligt ger det en ganska bred erfarenhet och att alla gillar olika.
    Är ju du som svävar i det blå här. Aldrig hört talas om någon normal man eller kvinna som önskar en partner som varit promiskuös. Det skvallrar direkt om ett osunt leverne. Könssjukdomar och oförmåga att vara trogen. Och låg standard, att man tar vadsomhelst bara man får ligga. Inga positiva karaktärsdrag det där precis. 
  • Noname00
    Anonym (gift08kvinna) skrev 2025-02-08 00:05:02 följande:

Är en man som år 2012 jag var då 50 år fick frågan av en kvinna jag träffade,
    vi hade just sex som gemensamt intresse.
    Jag gjorde då ett seriöst tankespel och funderade genom mitt liv
    tog väldigt lång tid o tänkande
    kom fram till svaret 134

13 år senare är det dygygt 240

men frågan hur många man har haft sex med är oviktigt
    frågan bör lyda, hur många har du velat haft sex med

frågan på den är enkel

Varje kvinna som njuter av sex och gillar att svälja

Träffar du många kvinnor  dagsläget mellan 50-65?
  • Anonym (Utforska tillsammans)

När jag träffade min fru för cirka 20 år sedan hade jag haft sex med 3st innan henne. Nu 22år senare har jag haft sex i olika former med 13 olika kvinnor. Vi har på senare år börjat utforska vårat sexliv tillsammans så det har inte varit någon otrohet inblandad. Drömmer

• Anonym (Theone)

Fyller 29 i år och har hängt ihop med samma kille sedan tonåren (min första och enda). 

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?