• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Lars-Erik) skrev 2025-01-10 13:49:12 följande:

Bara sex eller sju stycken (är 70+) genom livet. Men haft tusentals härliga ligg med mina två långvariga fruar.

Bara nyfiken nu - lägger ingen som helst värdering i svaret! - hur vet man inte om det är sex eller sju?

Jag förstår om man inte har koll på exakt antal om det är typ 50 stycken varav en hel del engångsligg för länge sedan. Men under 10 tänker jag att man minns...?
  • Anonym (Cissi)
    Ident0910 skrev 2025-01-13 19:34:26 följande:

Jag har som många andra ingen aning. För mig har det aldrig känts viktigt att räkna. Man träffar någon man klickar med och ibland leder det till sex, ibland inte. Varför kan man inte bara få må bra utan att komplicera allt?

Det får man verkligen göra! Tycker att det är en helt rätt inställning. Det spelar verkligen ingen roll så länge som alla förbindelser har varit 100 procent samtyckliga och på lika intressen/villkor för alla inblandade. Jag har ångrat några av mina ligg men bara för att jag egentligen inte ville ha sex med de personerna - det var inte "siffran" som var fel.

Däremot ställer jag mig frågande till att man inte kan ha en aning alls. Man borde väl i alla fall ha en känsla för om det är ett par stycken, tio, trettio eller hundra
  • JohanJOLO

Jag tyckte länge att det var kul att istället räkna in hur många årtionden jag varit med och från vilka kontinenter!
    Jag har haft sex med kvinnor födda på 30-, 40-, 50-, 60-, 70-, 80-, 90- och 2000-talet. Men här stannar jag nu! Det vore för vidrigt att försöka ta 2010 också med tanke på min ålder.
    Jag har också checkat av nord- (USA), syd (Brasilien, Chile, Bolivia)- och centralamerika (El Salvador), 9 st afrikanska länder (marocko, nigeria, etiopien, somalia, kenya, senegal, gambia, sydafrik och burundi), 7 st asiatiska (thai, burma, kina, japan, malaysia, indien, sydkorea), australien, alla nordiska länder, irland, england, italien, spanien, frankrike, ryssland, kroatien, turkiet, grekland och malta.

Men nu är det över. Alla erövringar.

• LindaLove
    JohanJOLO skrev 2025-01-15 09:54:42 följande:

Jag tyckte länge att det var kul att istället räkna in hur många årtionden jag varit med och från vilka kontinenter!
    Jag har haft sex med kvinnor födda på 30-, 40-, 50-, 60-, 70-, 80-, 90- och 2000-talet. Men här stannar jag nu! Det vore för vidrigt att försöka ta 2010 också med tanke på min ålder.
    Jag har också checkat av nord- (USA), syd (Brasilien, Chile, Bolivia)- och centralamerika (El Salvador), 9 st afrikanska länder (marocko, nigeria, etiopien, somalia, kenya, senegal, gambia, sydafrik och burundi), 7 st asiatiska (thai, burma, kina, japan, malaysia, indien, sydkorea), australien, alla nordiska länder, irland, england, italien, spanien, frankrike, ryssland, kroatien, turkiet, grekland och malta.

Låter helt galet! Så hur lyder din slutsats? Finns det skillnader mellan älskarinnor beroende på ålder eller ursprung? Vilken grupp hade du valt att utforska mer utav om du ville och fick?
  • Anonym (Man39)
    JohanJOLO skrev 2025-01-15 09:54:42 följande:

King!
    Hur gammal är du?
  • JohanJOLO

Det ser fruktansvärt illa ut när jag läser det jag skrivit. Sexmissbruk!
    Jag vill inte utforska någon grupp mer. Men jag har kanske de bästa erfarenheter med  asiatiska, afrikanska och sydeuropeiska tjejer.

• LindaLove
    Anonym (Man39) skrev 2025-01-15 11:29:48 följande:
    King!
    Hur gammal är du?
    Intressant att han betraktas som "king" när han i själva verket säger att han är sexmissbrukare. En tjej hade knappast betraktats som "queen" efter samma bedrift?
  • Anonym (Man39)
    LindaLove skrev 2025-01-15 14:32:29 följande:
    Intressant att han betraktas som "king" när han i själva verket säger att han är sexmissbrukare. En tjej hade knappast betraktats som "queen" efter samma bedrift?
    Japp queen är rätt ord där också! 
  • Hurraa

Man 39 år gammal.
    Sexuell debut som 15 åring.
    Har legat med över 1 000 tjejer och kvinnor.
    Ser riktigt bra ut, är social, är vältränad, lång och välutrustad.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?