• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Rädddareninöden

jag har legat med många har faktiskt tappar räkningen, har haft många bil ligg, men har aldrig haft en enda könssjukdom. Du ska inte skämmas tjejen, bara att njuta av livet man lever ju bara engång.
    Är 47 år från Visby och är singel och livsnjutare.
    Har du frågor så är det bara att fråga på.

• Anonym (Lars-Erik)

Är 70 år, legat med sex, inklusive mina två fruar. Var inte så bra på ONS, rädd att inte kunna prestera. Skönast när man lär känna varann och utvidgar gränserna allt eftersom. Fortfarande...

• Anonym (Spill)

Om jag inte räknar lite taffligt tonårspetting och "känn och kläm" så har jag haft sex med tre kvinnor. Jag är 58 år och gift man. Men jag har haft sex 1000-tals gånger med min fru. Och tänker ha 1000-tals knull till. 

Ser ni mitt sexliv som fattigt eller rikt? Bara tre kvinnor men med en av dom massvis med sex.

• Gaskarl

Man 61.
    Legat med 60 kvinnor..

• Anonym (testperson)

Man 50 år. Legat med 1645 kvinnor och 3 män.

• Anonym (Lars-Erik)
    Anonym (Spill) skrev 2024-09-25 11:04:22 följande:

Om jag inte räknar lite taffligt tonårspetting och "känn och kläm" så har jag haft sex med tre kvinnor. Jag är 58 år och gift man. Men jag har haft sex 1000-tals gånger med min fru. Och tänker ha 1000-tals knull till. 

Ser ni mitt sexliv som fattigt eller rikt? Bara tre kvinnor men med en av dom massvis med sex.

Det kan jag skriva under på. Underbart att få utveckla sexlivet i lugn och ro under många år. Vi hittar på nytt fortfarande, efter 25 år och 60+

När man är helt trygg med varandra kan man våga göra saker man inte vågar med en tillfällig bekanting
  • Meddelande borttaget
  • HSL7510

spermahink , intressant förhållningsätt. Låta sig knullas bara , jaja kanske ngt stört, eller ?

• Anonym (Anonym 666)

Efter en låååång relation börjar statistiken bättra på sig så nu har jag checkat av nr 35-38 också Skål Fler lär det bli under året...

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?