• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Alexandra05
    Anonym (Fnf) skrev 2024-08-28 08:08:56 följande:
    Du har ju själv redan hunnit med 20 st som 05:a.
    Eh, jag är 03 faktiskt 
  • Anonym (testperson)
    Alexandra05 skrev 2024-08-28 07:51:50 följande:
    Ursäkta?
    Okej, du kunde inte läsa vad jag skrev. Då skriver jag med stora bokstäver så du ser, ÄCKEL
  • Anonym (46-åring)

Man 46 år, legat med 9 kvinnor. Känner mig lite avundsjuk på de som haft många fler. Jag ser rätt bra ut men att vara snäll, hjälpsam och artig leder sällan till att man får något. Tyckte det var jättejobbigt som yngre att alltid hamna i kompisfacket och ständigt få höra "Du är en jättebra och snäll kille, MEN..."

• Anonym (E L I)

Jag är 40, kvinna. Jag vet inte riktigt hur många det är, men mellan 160-180 st  kanske. Tappade räkningen för länge sedan. (Jag levde ganska destruktivt i perioder som yngre och självskadade med sex, så det är inget jag direkt är stolt över men inte mycket att göra åt. Därmed inte sagt att många även varit helt frivilliga och jag har gillat det!)

• Alexandra05
    Anonym (testperson) skrev 2024-08-28 09:19:12 följande:
    Okej, du kunde inte läsa vad jag skrev. Då skriver jag med stora bokstäver så du ser, ÄCKEL
    Jag är inget äckel
  • Anonym (Fnf)
    Alexandra05 skrev 2024-08-28 08:30:42 följande:
    Eh, jag är 03 faktiskt 
    Ingen skillnad, o du har redan hunnit med så många 
  • Alexandra05
    Anonym (Fnf) skrev 2024-08-29 22:00:40 följande:
    Ingen skillnad, o du har redan hunnit med så många 
    vad är det med de?
  • Snyggtostyggt

jag träffade min fru när jag var 18 och har endast haft henne. Ibland kan jag känna att det hade varit intressant att ha hunnit med att testa på lite mer innan vi träffades, men jag ångrar absolut inte den relationen vi har/haft.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?