• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • MaddieG
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-05-04 00:11:58 följande:
    Nästan exact samma . 38 år och ca 300 killar/män sedan debuten som 12 årig. 
    Fittan skal ha sitt, och jag skäms inte  
    Äckel
  • Vladdis
    MaddieG skrev 2022-05-04 00:38:28 följande:
    Äckel
    Skölj av dig. Det enda äcklet här är du som känner behovet att komma med helt banala kommentarer. Be till Kristus & låt oss andra icke-inskränkta människor vara.

Ålder 29. Runt 40 st tjejer sedan jag var 15.
  • MaddieG
    Vladdis skrev 2022-05-04 01:14:56 följande:
    Skölj av dig. Det enda äcklet här är du som känner behovet att komma med helt banala kommentarer. Be till Kristus & låt oss andra icke-inskränkta människor vara.

Ålder 29. Runt 40 st tjejer sedan jag var 15.
    Jag är inget äckel 
  • Anonym (Manlig dröm)
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-05-04 00:11:58 följande:
    Nästan exact samma . 38 år och ca 300 killar/män sedan debuten som 12 årig. 
    Fittan skal ha sitt, och jag skäms inte  
    Är det därför du skriver anonymt, för att du inte skäms?
    Jag skulle inte ta i dig med tång.
  • Hotelliggaren
    MaddieG skrev 2022-05-04 01:21:24 följande:
    Jag är inget äckel 
    Vad är detta? Varför kasta skit på nån som ligger som hon vill? Vad är det som du tycker gör det äckligt? Jag kan nog tycka det är äckligt att fälls sån kommentarer om folk. Äcklig personlighet liksom....
  • Anonym (Inte nog)

I år 3. I fjol 9. 
    Kvinna 56

• Anonym (Inte nog)
    Anonym (Inte nog) skrev 2022-05-04 12:08:15 följande:

I år 3. I fjol 9. 
    Kvinna 56

Blir alltså 29 st. på 41 år (15-56).
  • Anonym (e)

Jag är 33 och har haft sex med 18 stycken män och 1 kvinna. 

• Anonym (Carl)

Det har blivit mer än 300. Inget det går hålla räkningen på. Över hundra innan jag blev 29. Är idag 49 och har haft långt förhållande. 

Att det har blivit flera är lite utav en slump. Det är ju kvalitet framför kvantitet som gäller! Dock så har det här gett mig erfarenheter som att ge kvinnor olika typer av orgasmer. Det är så härligt att få se en kvinna riktigt njuta! 

Jag har inte varit i swingersvärlden. Det är nu något som börjar locka att göra och utforska mer av sexuell utlevad.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?