• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Kvinnlig oskuld)
    Anonym (Linda) skrev 2022-05-07 11:38:06 följande:
    Så du vill alltså dö oskuld? 
    Nej... jag vet inte. Tror jag är mer intresserad av sex med tjejer... Inte säker alltså. haha. :)
  • HSL7510

jag han med lite över 350 st. Vet inte varför det blev så men slutade räkna vid 150 sedan tog jag upp det igen. Hade väl lätt för brudar och kvinnor. Nu är det noll sedan 10 år. 

• Anonym (Lagom)

Kvinna 43. Ca 50st. Två ganska långa förhållande på 7 år vardera.

• Anonym (T)
    malinj98 skrev 2017-04-17 16:09:11 följande:
    Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

Jag är 46 år och har haft sex med åtta stycken. 

Skulle nån kille fråga mig hade jag berättat men det verkar inte vara så intressant längre i min ålder. Jag har varit i två långa förhållanden, därav det lilla antalet. Nu är jag i mitt tredje seriösa förhållandet och det hsr snart varat i två år. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tvillingmorsan)

Kvinna 48 år, har haft sex med 8 st. Två längre förhållanden, resten kortare förhållanden eller tillfälliga förbindelser.

Min man har haft sex med 5 st. Ett längre förhållande innan mig, resten kortare.

Han har inga problem med att jag har haft fler än han. Han har t om sagt att han trodde att det skulle vara ännu fler, eftersom han vet att jag har varit singel långa perioder. Men jag har aldrig varit intresserad av att "ligga runt", även om jag inte tycker att det är fel eller dömer andra.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?