• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Inte nog)
    Anonym (Manlig dröm) skrev 2022-04-02 10:02:03 följande:
    Hoppas att du är öppen och ärlig med detta för en ev ny partner. Jag hade då inte velat ha dig!
    Varför?
  • Anonym (Man5)

9 stycken.

Man, 32 år, varit i förhållande sedan 11 år (aldrig vänstrat)

• Anonym (Klurig man)

Snart 49. Ca 40 sexpartners. Men det spelar ju väldigt liten roll egentligen - om någon haft 100 sexpartners som One Night Stands går det ju inte att mäta med erfarenheten hos någon som levt med en och samma kvinna/man i 30 år och knullat 1000-tals gånger. Har aldrig fått ihop den ekvationen.

• Anonym (44 år)

Jag är en kille på 44 år , haft sex med 22 ST , skulle gärna vilja ha sex med ännu fler , men är ju kille så blir tjejer vill ju inte bara ha så där oftast . 

• Anonym (KA)

Jag är en tjej och har haft sex med både könen

Tjejer:20-36 ungefär
    Killar: 30-40  sisådär

Många blir förvånad och lite skrämda när dem hör antalet men det är inget jag skäms för eller försöker gömma. Jag är helt helt en tjej som gillar sex.

Alla har en förflutna så det spelar inget roll för mig

• Anonym (Kvinna37)

Jag har haft 15 olika partners. Vissa har varit endast One Night stands medan vissa har jag haft grupp sex med. 2 det har jag fortfarande kvar och har har som kk

• Anonym (Barahan)

Jag fyller 38 och har bara varit med min man som jag träffade när jag var 20. Var någon kille som försökte innan men dör mig var de för tidigt att ha sex när man knappt inte ens känner människan.  

• Anonym (Caroline1980)

Äckligt många om jag ska vara ärlig. Lyckligtvis vet väldigt få om detta.

Drygt 150 killar.

• Anonym (Hmmm)

Har faktiskt funderat på detta. Tänkt lista dem men kommer ju inte ihåg riktig alla tyvärr.
    Någon var bara handjobb och någon avsugning så alla var ju inte "knullade" typ
    Kanske typ 50 + skulle jag tro.  var i förhållande med olika rätt läng
    När jag dumpade mitt en hade jag sex med 7 kvinnor på fyra månader.
    En av dem har jag varit särbo med i sju år nu.

• Anonym (Bjorken)

Är 33 och har hunnit med ca 800 killar och några tjejer

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?