• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Norrlandstjejjj

Två tjejer och drygt 30 killar. Däremot är det 5 av dem som stack ut ordentligt och resten ja. De är fördolda i glömskan. One night stands med killar är oftast en besvikelse om de inte är väldigt dominanta/erfarna. Tjejerna var alltid bra.

• Anonym (Pelle)

Ingen än så länge men hoppas att träffa en kvinna snart

• Anonym (JJ)

45, gift, man, har haft ca 300 partners. Skäms inte det minsta. Det är ingen annans business. :)

• Anonym (Men)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-01 16:44:05 följande:

Så länge du tycker normalviktiga kvinnor är tjocka och tycker en BMI på typ 12 är idealt lär det dröja.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Men) skrev 2021-10-01 16:58:03 följande:

Så länge du tycker normalviktiga kvinnor är tjocka och tycker en BMI på typ 12 är idealt lär det dröja.

Ja det kan vara det som ställer till det. Har insett att jag nog måste be alla på familjeliv om ursäkt.

Nu får du lugna ner dig. Jag har faktiskt haft flickvän, tyvärr så gick luften ur henne nästan direkt vi träffades så vi hann inte med att ta varandras oskulder. Tycker det är en helt annan sak.

Jag har ju kollat vad hon vägde och full med luft så vägde hon 2,8 kg. Så jag har mina krav på BMI då och jämför nya kvinnor mot mitt ex Barbara. Varför ska jag byta ner mig?
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-01 16:44:05 följande:

Hur gammal är du?
  • Anonym (Man1)
    Anonym (Lin) skrev 2021-09-29 14:02:21 följande:

Har varit med 300+, tappat räkningen. Varit singel i totalt ca 6 år genom livet och är 37 :) Ångrar inget ligg då jag älskar sex! :)

Oj, hur hinner du med att rodda med alla? Fler än två nya i månaden under 6 år typ. #brajobbat

Själv 40 år och har varit med 9 stycken. Hade med säkerhet blivit fler om jag inte varit i två längre förhållanden.
  • Anonym (Linda)

33 år
    har bara haft sex med två killar 

• Anonym (bögen)

41 år kille, har väl haft ett 20 tal killar genom åren.
    Skulle säga att min mest aktiva period var mellan 20-30 då kunde man få nästan vem man ville.
    Idag orkar jag inte träffa folk för sex.
    Bästa sexet jag haft var med äldre män.

• Anonym (1)

Man, 38 år.

1 sexpartner, mamman till mitt barn. Efter det tog slut har jag inte haft intresse att träffa någon ny då jag ej ville genomgå samma smärta igen..

Sen när man läser dessa trådar så svalnar intresset bara mer.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?