• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • MaddieG
    Hotelliggaren skrev 2022-05-04 10:25:10 följande:
    Vad är detta? Varför kasta skit på nån som ligger som hon vill? Vad är det som du tycker gör det äckligt? Jag kan nog tycka det är äckligt att fälls sån kommentarer om folk. Äcklig personlighet liksom....
    Det är ju billigt och snuskigt. Jag måste kunna få ha den åsikten? För hon är ju de och de betyder inte att jag är äcklig för att jag säger sanningen
  • Hotelliggaren
    MaddieG skrev 2022-05-04 12:18:32 följande:
    Det är ju billigt och snuskigt. Jag måste kunna få ha den åsikten? För hon är ju de och de betyder inte att jag är äcklig för att jag säger sanningen
    Varför tycker du det är billigt o snuskigt? Vad är det för skillnad på 10 eller 100 sexpartners? 
    Jo, att dissa människor för deras val som inte skadar nån annan är en äcklig egenskap.
  • Anonym (Inte nog)
    MaddieG skrev 2022-05-04 12:18:32 följande:
    Du tycker det. Det betyder inte att det är sanningen. 
  • Freddie K

Jag har bara legat med fyra stycken, men jag är inte ledsen för det! .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Miss Sunny
    MaddieG skrev 2022-05-04 00:38:28 följande:
    Äckel
    Hon har 26 år som seksuelt aktiv.  Det blir ett mdltal på 11,5 pr år.  Hade det varit en man, så hade ingen tyckt det va äkligt. Skärp dig, 50 - 60 talet är över nu.
  • Anonym (Man1)
    Miss Sunny skrev 2022-05-05 12:06:03 följande:
    Hon har 26 år som seksuelt aktiv.  Det blir ett mdltal på 11,5 pr år.  Hade det varit en man, så hade ingen tyckt det va äkligt. Skärp dig, 50 - 60 talet är över nu.

Precis! Vill man knulla ska man göra det om man kan, oavsett om du är man eller kvinna. Det hör till det förflutna att kvinnor ska hålla på sig annars är de en slampa och män är kungar. 

Tror dock det sticker lite i ögonen för vissa män att kvinnor har mycket lättare att hitta en sexpartner än den genomsnittliga mannen. 

• Mia99

Fyra män inklusive min make. Lite hångel och så med några andra. Har aldrig varit mycket för sex utan djupa känslor för personen.

• MammAmma

Jag är 39 år och har legat med 35 st män sedan 16 års ålder.

Levde i förhållande i 13 år (17-27 år, 28-31 år, med samma person), han var den andra jag hade sex med. Låg med 7 st under de 15 mån vi var separerade, resterande 25 st har jag ackumulerat under de senaste 8 åren av singelskap (fast i realiteten de senaste 6 åren, eftersom jag inte haft någon ny sexpartner de senaste 2 åren). 

• Anonym (Man33)

Är 33 år och har bara legat med två tjejer. Hade ett långt förhållande sedan tonåren och nu ett 5 års långt förhållande till. Sen har andra varit där och rotat men inte pen med mer än två. är jag tråkig? 

• Guldnovan
    Anonym (Man33) skrev 2022-05-05 18:31:53 följande:

Är 33 år och har bara legat med två tjejer. Hade ett långt förhållande sedan tonåren och nu ett 5 års långt förhållande till. Sen har andra varit där och rotat men inte pen med mer än två. är jag tråkig? 

Absolut inte. 
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?