• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (17)
    Anonym (44 år) skrev 2022-04-03 12:31:47 följande:

Jag är en kille på 44 år , haft sex med 22 ST , skulle gärna vilja ha sex med ännu fler , men är ju kille så blir tjejer vill ju inte bara ha så där oftast . 

Vilka tjejer vill inte ha sex...? Tungan ute
  • Anonym (hkh)

Jag är 45 år, är tjej, har bara legat med 3 killar. Har haft två långa förhållanden o ett misstag.
    Självklart hoppas jag på att få ha sex igen, har varit singel i 16 år utan sex, men samtidigt har jag inte behov av att ligga runt. Jag har inget hål inom mig som jag behöver försöka fylla med sex. o jag vet mitt egenvärde.
    Sex är fantastiskt med rätt person, varför man ska ligga med resten förstår jag inte.
    Är du 18 o redan har legat runt så mycket, skulle jag som förälder fundera på vad jag har gjort för fel o hur jag kunnat misslyckas. 

• Jojjekåt
    Jag är en man på 52år och Jag har haft sex med med ca 25 kvinnor och 5par. Jag vill ha mer sex med fler 
  • Anonym (Kvinna 2)

Jag är 35 år och jag har haft sex med två olika killar 

• Anonym (Sex är roligt)
    Anonym (Bjorken) skrev 2022-04-03 21:59:14 följande:

Är 33 och har hunnit med ca 800 killar och några tjejer

Jag blir glad när jag läser detta.

Äntligen ngn som lever livet.

• Anonym (Bjorken)
    Anonym (Sex är roligt) skrev 2022-05-03 07:30:13 följande:

Jag blir glad när jag läser detta.

Äntligen ngn som lever livet.

På vilket sätt blev du glad? 

Ja jag älskar sex och tackar inte nej till nya erfarenheter :) nästa mål jag hoppas nå upp i är 1000 men det rullar inte på lika snabbt som när jag va yngre
  • Anonym (Mylife)

Kvinna, 49 år. Har haft sex med 6 personer varav en kvinna

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Lin) skrev 2021-09-29 14:02:21 följande:

Har varit med 300+, tappat räkningen. Varit singel i totalt ca 6 år genom livet och är 37 :) Ångrar inget ligg då jag älskar sex! :)

Nästan exact samma . 38 år och ca 300 killar/män sedan debuten som 12 årig. 
    Fittan skal ha sitt, och jag skäms inte  
  • Vittran

25 st allt som allt. Men då räknar jag alla som öht varit i mig, även om så bara in o ut sen klart, alltså på fyllan, fumliga ligg som knappt kan räknas som samlag. 

Jag är kvinna och snart 39 år. Eftersom jag är nymfoman och varit översexuell sen jag började ha samlag som 17-åring, så utgår många från att jag varit med många fler. Medan andra anser att ?oj, du har haft många i dig?. 
    Och tja, även om jag älskar sex så är jag faktiskt inte stolt över att i perioder som singel i min ungdom missbrukat sex och varit väldigt oförsiktig och okräsen, i samband med alkohol.

Tycker själv att mitt antal sexpartners är i högsta laget o onödigt många. Hade kunnat skippat hälften. Lägger faktiskt en del vikt vid hur många en person pippat med o tycker att det är sunkigt när folk ligger runt, oavsett kön. 

Är visserligen fortfarande på gränsen till sexmissbrukare men är lyckligt gift o har svårt att vara otrogen o tack vare det ?skärpt till mig? men trillat dit 2 ggr. 

• MaddieG
    Anonym (KA) skrev 2022-04-03 12:40:51 följande:

Jag är en tjej och har haft sex med både könen

Tjejer:20-36 ungefär
    Killar: 30-40  sisådär

Många blir förvånad och lite skrämda när dem hör antalet men det är inget jag skäms för eller försöker gömma. Jag är helt helt en tjej som gillar sex.

Alla har en förflutna så det spelar inget roll för mig

Äckel
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?