• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Britney spears)

Ingen tyvärr

• Anonym (Ärligt svar)

Jag är en man, 50 år, och har legat med 10 kvinnor.

• Anonym (Lite)

Inte många 4 stycken jag ligger i lä 

• Anonym (Rare gem)
    malinj98 skrev 2017-04-17 16:09:11 följande:
    Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

Man, kring 40, gift. Har varit med 15 sedan sexdebut vid 16 års ålder. 

Ser mig själv som en lite finare, med exklusiv vara, som inte alla får eller har fått tillgång till. Till skillnad från alla andra som verkar vara allmän vara. 

Att ha legat med många visar på karaktär. Jag har överlag haft bra ligg med de 15 jag varit med, majoriteten har till och med kommit tillbaka och bett om mer. Inte ett enda ONS med långa monogama KK-relationer är nyckeln.
  • Anonym (Rare gem)
    Anonym (Britney spears) skrev 2022-03-07 21:53:06 följande:

Ingen tyvärr

Kan säkert lösas här då vissa verkar tro det är en kontaktsida.
  • Anonym (Queen)

34 år, kvinna, haft sex med 8 stycken killar. 

• Anonym (Kvinnlig oskuld)

Inte en enda person.
    Ska bli intressant att se om det blir nått innan jag dör.. 

Alla människor är inte menade för varken förhållanden eller sex. Jag är troligtvis en av de som kommer dö utan att ha upplevt något av det.

• Anonym (Mister)
    Anonym (Kvinnlig oskuld) skrev 2022-03-08 23:47:12 följande:

Inte en enda person.
    Ska bli intressant att se om det blir nått innan jag dör.. 

Alla människor är inte menade för varken förhållanden eller sex. Jag är troligtvis en av de som kommer dö utan att ha upplevt något av det.

Plötsligt så händer det 
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?