• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Tompa2022
    Anonym (Man33) skrev 2022-05-05 18:31:53 följande:

Är 33 år och har bara legat med två tjejer. Hade ett långt förhållande sedan tonåren och nu ett 5 års långt förhållande till. Sen har andra varit där och rotat men inte pen med mer än två. är jag tråkig? 

Äsch, varför skulle du vara det? Det är väl ingen tävling. Har man långa förhållanden och inte är otrogen så blir det inte så stora antal. Det viktiga är att man uppskattar det man har och inte börjar fundera ifall gräset är grönare på andra sidan.

If it ain't broken, don't try to fix it.
  • Anonym (Kvinnlig oskuld)

Jag tror jag kommer dö oskuld. :( 
    Känns som att jag är för ful för att hitta någon.
    Och nu har jag blivit för gammal... 

• Anonym (?)
    Anonym (Kvinnlig oskuld) skrev 2022-05-05 20:42:59 följande:

Jag tror jag kommer dö oskuld. :( 
    Känns som att jag är för ful för att hitta någon.
    Och nu har jag blivit för gammal... 

Skriver du det för det ska vara en förevändning mot senaste trådarna om män som ofriviligt lever utan sex?
    Hur ser du ut?
    Hur gammal är du? 
    Anonym (?) skrev 2022-05-05 21:10:21 följande:
    Skriver du det för det ska vara en förevändning mot senaste trådarna om män som ofriviligt lever utan sex?
    Hur ser du ut?
    Hur gammal är du? 
    Nej? Det är helt min egen tanke jag delar, utan referens till andra trådar. Mitt vara eller icke vara av sexuell erfarenhet har noll med 'politisk debatt' att göra för mig.

Hur ser ja ut? Ful.
    Hur gammal är jag? 32.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kvinnlig oskuld) skrev 2022-05-05 21:23:47 följande:
    Nej? Det är helt min egen tanke jag delar, utan referens till andra trådar. Mitt vara eller icke vara av sexuell erfarenhet har noll med 'politisk debatt' att göra för mig.

Hur ser ja ut? Ful.
    Hur gammal är jag? 32.
    Har andra sagt att du är ful?
    Har du någon diagnos exempelvis autism? 
  • Anonym (Man33)
    Guldnovan skrev 2022-05-05 19:00:56 följande:
    Absolut inte. 
    Tompa2022 skrev 2022-05-05 19:08:28 följande:
    Äsch, varför skulle du vara det? Det är väl ingen tävling. Har man långa förhållanden och inte är otrogen så blir det inte så stora antal. Det viktiga är att man uppskattar det man har och inte börjar fundera ifall gräset är grönare på andra sidan.

If it ain't broken, don't try to fix it.

Va fina ni två är! Kan nog ibland känna att jag borde levt ut mera. Haft tillfällen. Men nu är det så som det är. Var väldigt kär i mitt ex och är väldigt kär i min nuvarande. Ändå fått känna skillnaden mellan två kvinnor iaf  
    Anonym (?) skrev 2022-05-05 21:27:51 följande:
    Har andra sagt att du är ful?
    Har du någon diagnos exempelvis autism? 
    Ja, andra har sagt att jag är ful. Jag har en spegel också, så jag kan se att jag är ful. Nej, jag har inte autism.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Kvinnlig oskuld) skrev 2022-05-05 21:55:50 följande:
    Ja, andra har sagt att jag är ful. Jag har en spegel också, så jag kan se att jag är ful. Nej, jag har inte autism.
    Det finns nån för alla så du kan nog hitta en kille 
    Anonym (Linda) skrev 2022-05-07 11:17:20 följande:
    Det finns nån för alla så du kan nog hitta en kille 
    Vill inte ha någon kille. :)
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Kvinnlig oskuld) skrev 2022-05-07 11:35:30 följande:
    Vill inte ha någon kille. :)
    Så du vill alltså dö oskuld? 
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?