• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Angelica)

Tjej 19 år. Haft sex med typ 60 killar och 4 tjejer.

• Anonym (Fnf)
    Alexandra05 skrev 2024-08-29 22:04:58 följande:
    vad är det med de?
    Du sa att en var ett äckel som var 40 och hade legat med dubbelt så många som dig. Du är ju bara 03:a och har redan legat med så många. 
  • Anonym (Fnf)
    Anonym (Angelica) skrev 2024-08-30 08:40:02 följande:

Tjej 19 år. Haft sex med typ 60 killar och 4 tjejer.

Varför? 
  • Anonym (Fnf)
    Snyggtostyggt skrev 2024-08-30 03:37:42 följande:

jag träffade min fru när jag var 18 och har endast haft henne. Ibland kan jag känna att det hade varit intressant att ha hunnit med att testa på lite mer innan vi träffades, men jag ångrar absolut inte den relationen vi har/haft.

Det är ingen skillnad med olika. Man är ändå likadana i grunden. Erfarenhet får man ändå i fasta relationer. 
  • Anonym (Cissi)

36 år. 14 stycken. De flesta pojkvänner, någon kk, ett krogragg (insåg direkt att det inte var min grej). Nu har jag haft samma man sedan fyra år och hoppas att det inte blir fler.

• Anonym (Angelica)
    Anonym (Fnf) skrev 2024-08-30 08:47:34 följande:
    Varför? 
    Varför inte? Gillar sex och tycker det är kul att ha sex med nya och olika personer.
  • Anonym (Fnf)
    Anonym (Angelica) skrev 2024-08-30 09:19:57 följande:
    Varför inte? Gillar sex och tycker det är kul att ha sex med nya och olika personer.
    Hm okej 
  • Alexandra05
    Anonym (Fnf) skrev 2024-08-30 08:47:07 följande:
    Du sa att en var ett äckel som var 40 och hade legat med dubbelt så många som dig. Du är ju bara 03:a och har redan legat med så många. 
    Det betyder inte att jag fortsätter i samma linje
  • Anonym (Nina)

Fyra killar och en tjej. Första killen var jag ihop med i åtta månader, andra i fyra år, tredje dejtade jag i några månader. Tjejen dejtade jag i några veckor.

Min nuvarande kille har jag varit ihop med i snart två år. Jag är 33 år.

• Alexandra05
    Anonym (Fnf) skrev 2024-08-30 08:47:07 följande:
    Det betyder inte att jag är ett äckel
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?