• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Paolomaldini)
    malinj98 skrev 2017-04-17 16:09:11 följande:
    Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

Jag är man på 48 år. Har legat med endast 3 kvinnor trots att jag ser bra ut å ganska rejäl utrustad och orsaken är att jag är ganska blyg av mej.
  • Anonym (Grönt te och rosa moln)

51 och har haft 7 män.

Ett lagom antal tycker jag, att vara kräsen är att vara rädd om sig själv och jag har aldrig haft en dålig relation med en man. 

• Anonym (Fnf)
    Alexandra05 skrev 2024-08-30 15:41:48 följande:
    Det betyder inte att jag är ett äckel
    Sluta nedvärdera andra. 
  • Anonym (EK)

Jag är 34 och har legat med ca 20st. Låg runt lite ett tag och jag ångrar det. De jag inte ångrar är nog bara 7 stycken. Jag var ung och dum. Då jag var 18-19 hade jag en skev bild av vuxenvärlden (hade dåliga vuxna förebilder). Trodde att vuxenlivet inne bar fester, sprit, ligga och röka. Jag gjorde allt det för jag trodde att det var så man skulle göra. Hade jag istället gjort vad jag innerst inne viljat hade jag inte rökt, legat med killar jag inte har känslor för, festa och druckit. Jag hade hellre haft filmkvällar med kompisar och dejtat killar och om det uppstår känslor ha sex när det känns rätt. Där och då är det bara 7 som jag känner att det är killar jag haft rätt kemi med och lite mer känslor än vänskap. 

Jag själv kommer verkligen vara bättre förebilder för mina barn än vad min mamma var. Ska prata mycket ket om samtycke, skydda sig, att man inte behöver ha sex, bättre att vänta tills det verkligen känns rätt osv... Sen kan jag bara hoppas att dom lyssnar på sina egna känslor. Det är okej vänta med att ha sex, men vill dom ha sex och prova olika partners så är det inte heller fel. Så länge det känns rätt för dom och de använder skydd.

• Anonym (Tl)

Jag har legat med 2 kvinnor sen jag blev sexuellt aktiv med andra vid 15 års ålder. Är nu 34 och i förhållande sen 15 år tillbaka, fatta hur man kan utveckla ens sexliv på 15 år! Vi har så sjukt bra och varierande sex! ångrar inte att jag inte legat runt men dömmer inte heller dem som gör det.

• Freddie K

Fyra kvinnor och en man, men det var längesen nu. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • XDX

När jag var runt 25 hade jag legat med 15 kvinnor. Och nu några decennier senare har jag samma body count. Lagom tycker jag. Vissa var bara en eller ett fåtal ggr. 

Lagom. Ångrar inget. Dock ångrar jag att jag gick in i förhållande med några, och att jag avvisade förhållande med några. Jag var alldeles för utseendefixerad som ung, idiotiskt. De var heta allihop ju, var och en på sitt sätt! Jag borde dröjt kvar vid dem som klickade själsmässigt! 

• Anonym (H)

Jag har legat med två män. Den ena är jag gift med sen 20+ år.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?