• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Stefano82
    Anonym (Undrar) skrev 2021-05-24 11:35:10 följande:

Är det något som inte är bra med ert sexliv eller varför önskar du att ha flera? Själv är jag 42 och står på noll ännu...

Ibland önskar jag att jag hade haft mer sex, känns som man är oerfaren för att man bara har haft sex med 1 kvinna.
  • Martina1970
    Stefano82 skrev 2021-05-30 23:23:12 följande:

Ibland önskar jag att jag hade haft mer sex, känns som man är oerfaren för att man bara har haft sex med 1 kvinna.

Men man behöver inte vara oerfaren för att man haft en kvinna, man kan ju ha ett rikt sexliv där man utforskar och upptäcker nya saker tillsammans och därigenom får mycket erfarenhet...

Tänker jag......
  • Pinnen2
    Stefano82 skrev 2021-05-30 23:23:12 följande:
    Det måste ju vara en jätteskillnad om man haft endast ett ons på fyllan som enda erfarenhet med en kvinna eller en mångårig relation med en kvinna.
    Skulle inte ha något emot att bara ha sex med en enda kvinna om relationen varade livet ut.
  • Anonym (Lin)

Har varit med 300+, tappat räkningen. Varit singel i totalt ca 6 år genom livet och är 37 :) Ångrar inget ligg då jag älskar sex! :)

• PorterPelle

Jag är man 50-isch både i ålder och antal kvinnor.
    Min fru i samma ålder har haft runt 100 män varav runt 90 de senaste 10 åren sedan vi träffades. Själv hade jag haft sex med runt 20 när vi träffades.

• Anonym (Men)
    Pinnen2 skrev 2021-05-31 10:03:44 följande:

Det måste ju vara en jätteskillnad om man haft endast ett ons på fyllan som enda erfarenhet med en kvinna eller en mångårig relation med en kvinna.

Skulle inte ha något emot att bara ha sex med en enda kvinna om relationen varade livet ut.

Vad vet du om det är bättre eller sämre?
  • Pinnen2
    Anonym (Men) skrev 2021-09-29 14:48:48 följande:
    Vad vet du om det är bättre eller sämre?
    Ingenting. Killgissar bara.
  • Anonym (Sex är roligt)

Tjej, singel 33år.

Jag uppskattar det till ca 500-600 st, har ingen aning exakt faktiskt, jag hade en mycket vild ungdom, det blev mindre när min dotter var yngre men ligger ofta med både en och flera igen sedan hon blev äldre.

Jag gillar sex, jag tar för mig med det jag gillar, och har spelat in en del filmer så antalet blir därefter.

• Limpo

Äldre man här haft ca 40 st. Skulle inte ha något emot att utöka det antalet.

• Stefano82
    Anonym (Sex är roligt) skrev 2021-09-30 11:28:32 följande:

Tjej, singel 33år.

Jag uppskattar det till ca 500-600 st, har ingen aning exakt faktiskt, jag hade en mycket vild ungdom, det blev mindre när min dotter var yngre men ligger ofta med både en och flera igen sedan hon blev äldre.

Jag gillar sex, jag tar för mig med det jag gillar, och har spelat in en del filmer så antalet blir därefter.

Mysigt.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?