soogood skrev 2019-07-29 13:27:11 följande:
Man 53 år. 7 st, samtliga i längre eller kortare förhållanden. Första kvällen sex endast med min nuvarande sambo, det gick liksom inte att stå emot... Har varit tillsammans i 18 år nu. Måste dock säga att jag är chockad av vad ni skriver på forumet, hur lyckas ni ens hitta så många som tilltalar er ? Jag kunde gå ut en kväll och hitta exakt 0,0000 tjejer som attraherade mig. Sen en synpunkt till er tjejer: Livet är orättvist, ni kommer att bedömas efter vad ni gjort tidigare, så är det bara. Känner ni att ni börjar komma upp i antal ni kanske måste ljuga om för en kommande man, kanske ni ska gå hem själva och ta en kall dusch istället, ingen man jag känner skulle ta i en 50+ partner kvinna. Jag personligen skulle inte acceptera någon med över 20 partners. Men det är jag det...
Var lössläppt som yngre. Kan ångra flera killar jag varit med och ändrat mina värderingar. Är idag 30 och har varit med kanske 25 killar. Känns äckligt såhär i efterhand och har nog mer ett seriöst sätt att se sex, att det är någonting som sker mellan två vuxna i ett seriöst förhållande. Är gift sedan många år och har tre barn så är ju såklart med min man då.
Men hade på den tiden inte så mycket respekt för män alls och sket i. Och egentligen njöt jag inte heller av det förutom de jag var kär i då (2 st) och träffade under några år. Som du säger var det ingenting jag skröt om.