Inlägg från: Anonym (Tjej 39) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej 39)

Hur många har ni haft sex med?

Det ligger på över 800 st killar nu & 50-talet tjejer nu, exakt siffra vet jag inte, men det är där det borde ligga. 

Jag hade ca 400 för ca ett år sedan. Jag ville dubbla siffran, bara för att, så jag var med i flera gangbang, nu siktar jag på 1000 st, detta är enbart för att jag känner spänning, lockelse till sex, och jag skulle gilla att veta att jag har haft sex med fler än 1000 stycken.

• Anonym (Tjej 39)
    Man343 skrev 2019-07-25 10:10:14 följande:
    Nyfiken fråga, har du koll på att det är olika killar vid varje gangbang?

De som har det intresset deltar ju ofta vid fler än ett tillfälle.

Bra jobbat oavsett, man ska genomföra det man drömmer om!
    Jadu, helt säker kan jag inte vara på det Flört 
    Jag reser mkt världen över och har haft de flesta utomlands under resorna så därför tror jag att det är olika killar mestadels.

Tack ska du ha, precis så ser jag på det också Solig
    Anonym (Center) skrev 2019-07-25 15:12:38 följande:
    Självklart. Men man bör vara ärlig med det då man träffar någon ny. Att på omvägar får höra om de 1000 är inget jag skulle vilja vara med om.
    Jag tror att om man faller för mig är man en person som gillar min livsstil och erfarenheter som dessa. 
  • Anonym (Tjej 39)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-26 09:28:25 följande:
    Min erfarenhet är att även om man besöker klubbar eller har privata fester och tillställningar så känner man igen om det är en stammis som man lekt med tidigare eller om det är en ny lekkamrat man träffar på så att så himla svårt är det inte att ha lite koll. vad är ditt största GB. Mitt är 24 stycken. Planen var 25 men som vanligt är det alltid några som bangar i sista stund. 30 hade lovat att komma men 6 styken dök aldrig upp och en klarade inte av situationen och kunde inte få stånd så det blev 23 plus gubben.
    Ja man har ju lite koll fast det ibland är många med i leken.
    Mitt största GB var i Tyskland i vintras, en klubb som organiserade upp allt, det blev 114 st killar och det var så otroligt upphetsande ska ni veta Flört
  • Anonym (Tjej 39)
    Nickenamn01 skrev 2019-07-28 08:34:42 följande:
    Var det du själv tillsammans med 114 män på samma gång!?
    Klubben hade arrangerat ett rum där allt gick av stapeln, de hade fixat alla killar, det kom flera men alla deltog inte med mig.
    Några par hade sex med varandra bredvid ist. det var väldigt eggande att se paren och själv bli påsatt Tungan ute

Min wingman höll räkningen för den tappade jag rätt fort..
  • Anonym (Tjej 39)
    Tornhöken skrev 2019-07-29 14:24:27 följande:
    Hur lång tid höll sessionen på? Ingen aning om du hade en åt gången i någon sorts turordning eller om du hade tre i dig åt gången men om man förutsätter det första och varje kille tar tre minuter på sig att ge dig njutning handlar det om i runda slängar 6 timmars gökande. Jag hade en tjej en gång som efter sin sjunde orgasm bad mig sluta då hon inte orkade mer. Hur orkar du? Berätta för en oinvigd....
    Ja det tog sin lilla tid, jag kollade inte sådär jättemycket på klockan.
    Jag kom dit på seneftermiddagen, gjorde mig i ordning, dusch etc. sedan lämnade jag mitt i natten så hela besöket på klubben tog nog 8-9 timmar med allt, det var ju lite mingel efteråt med de som var kvar och dusch igen..  

Vissa killar gick det fortare för, vissa mera vana och mindre nervösa.
    Sedan var det olika hur många man hade samtidigt också.

Man orkar för att man är så exalterad över detta, jag går igång på sånt här bla. då blir det lättare, är man inte upplagd så blir det inte skönt oavsett om det är en eller flera med i leken.
  • Anonym (Tjej 39)
    Tornhöken skrev 2019-07-31 09:25:01 följande:
    Behövde du duscha efteråt!!! ;)

Ok, det låter som du hade det gott under lång tid. Ibland vill man bara vara tjej.... Men det är ju bara en n liten del som vågar ta steget att göra något sånt.

Går du igång på alla killar eller säger du nej till vissa i ett sånt sammanhang? Eller är du så inne i det så du inte tänker så mycket på hur killen det ut etc?
    Ja kan du tänka dig en dusch kunde behövas även efter Flört

Jag tycker fler borde prova detta, det är en känsla man inte får ngn annanstans. Man får verkligen alla sinnen uppfyllda, man känner sådant välbehag.

Klart jag har krav, men hittills har det inte varit ngn jag nobbat, jag har en lika tokig vän som ofta är med som wingman vid lite större tillställningar, hon avvisar de som inte håller kravet om attityd, renhet, odyl. Yttre egenskaper tittar jag självklart på men det sker mera i andra sammanhang än de större tillställningarna.
  • Anonym (Tjej 39)
    Anonym (gift08kvinna) skrev 2021-04-17 22:31:53 följande:

Du skall ha sex med en du vill.
    om det blir 1 man eller väldigt många,
    har absolut ingen betydelse.

Jag hade haft sex med 3 killar när jag fyllde 50
    nu är jag 56 och tror att det är över 200 killar.
    Hade ett gangbang med 18 killar för 2 år sedan.
    Vilket jag kommer att göra igen när Covid tiden är förbi.

Lyssna på vad du själv vill, och vad din kropp vill
    och njut av livet.

Jag kan bara hålla med.

Lyssna på vad du vill och njut av livet.

Efter Corona kommer jag absolut köra igång igen, nu är det väldigt tråkigt.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?