• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Pussan
    Anonym (Få) skrev 2019-07-26 20:56:55 följande:
    Tycker själv sex utan känslor kan vara grymt läckert. Skulle vilja ha sex med en kvinna som är helt okänd för mig, inte ens veta vad hon heter, kanske inte ens hur hon ser ut.

Har nästan gjort det en gång, vi hade bara sagt hej lite snabbt innan.

Har faktiskt bara haft sex med 2 kvinnor jag haft känslor för (3 kanske beroende på vad man väger in i begreppet känslor), övriga tillfälliga bekantskaper eller kompisar.

Ser ingen som helst skillnad, sex är sex, kärlek är någonting annat.
    Ja! Det är så coolt, att bara knulla någon helt okänd, helst inte ens veta vad han heter. Håller helt med
  • Spaceman

Hur många sexpartners tycker ni är normalt/lagom?

För en person som gått igenom ungdomsåren och blivit vuxen. Typ fyllt 35.

10 - 15 stycken? Uppåt 50? Eller t.o.m. hundra?

• Anonym (Man)

Man 50+ och har legat med 2 st

• Anonym (Tjej 39)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-26 09:28:25 följande:
    Min erfarenhet är att även om man besöker klubbar eller har privata fester och tillställningar så känner man igen om det är en stammis som man lekt med tidigare eller om det är en ny lekkamrat man träffar på så att så himla svårt är det inte att ha lite koll. vad är ditt största GB. Mitt är 24 stycken. Planen var 25 men som vanligt är det alltid några som bangar i sista stund. 30 hade lovat att komma men 6 styken dök aldrig upp och en klarade inte av situationen och kunde inte få stånd så det blev 23 plus gubben.
    Ja man har ju lite koll fast det ibland är många med i leken.
    Mitt största GB var i Tyskland i vintras, en klubb som organiserade upp allt, det blev 114 st killar och det var så otroligt upphetsande ska ni veta Flört
  • Nickenamn01
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-28 08:14:19 följande:

Ja man har ju lite koll fast det ibland är många med i leken.

Mitt största GB var i Tyskland i vintras, en klubb som organiserade upp allt, det blev 114 st killar och det var så otroligt upphetsande ska ni veta 

Var det du själv tillsammans med 114 män på samma gång!?
  • Martina1970
    Spaceman skrev 2019-07-26 13:55:59 följande:

Det var ett jäkla långt samlag :)

Hahahhahaha!!!!!
  • Anonym (50 years of grey)

Har legat med 5, men 2 av dessa var ons på fyllan, tror inte ens det blev någon penetrering då, tokfull.

• Anonym (Tjej 39)
    Nickenamn01 skrev 2019-07-28 08:34:42 följande:
    Var det du själv tillsammans med 114 män på samma gång!?
    Klubben hade arrangerat ett rum där allt gick av stapeln, de hade fixat alla killar, det kom flera men alla deltog inte med mig.
    Några par hade sex med varandra bredvid ist. det var väldigt eggande att se paren och själv bli påsatt Tungan ute

Min wingman höll räkningen för den tappade jag rätt fort..
  • Nickenamn01
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-29 09:06:39 följande:

Klubben hade arrangerat ett rum där allt gick av stapeln, de hade fixat alla killar, det kom flera men alla deltog inte med mig.

Några par hade sex med varandra bredvid ist. det var väldigt eggande att se paren och själv bli påsatt 

Min wingman höll räkningen för den tappade jag rätt fort..

Jag skulle inte kunna varit din wingman, jag hade varit för kåt för att hålla räkningen. Jag har fler frågor, här gärna av dig om du ids.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?