• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-26 08:22:04 följande:

Jadu, helt säker kan jag inte vara på det  

Jag reser mkt världen över och har haft de flesta utomlands under resorna så därför tror jag att det är olika killar mestadels.

Tack ska du ha, precis så ser jag på det också Jag tror att om man faller för mig är man en person som gillar min livsstil och erfarenheter som dessa. 

Min erfarenhet är att även om man besöker klubbar eller har privata fester och tillställningar så känner man igen om det är en stammis som man lekt med tidigare eller om det är en ny lekkamrat man träffar på så att så himla svårt är det inte att ha lite koll. vad är ditt största GB. Mitt är 24 stycken. Planen var 25 men som vanligt är det alltid några som bangar i sista stund. 30 hade lovat att komma men 6 styken dök aldrig upp och en klarade inte av situationen och kunde inte få stånd så det blev 23 plus gubben.
  • Anonym (Mo)

Man 50+ och legat med drygt 70 (tror 74).

• Anonym (Center)
    Anonym (J) skrev 2019-07-25 20:15:28 följande:

Tyvärr bara 12.

Är ett stort antalet partners ett mål för dig? För mig är mycket och bra sex ett mål, sedan får det gärna vara med samma person.
  • Spaceman
    Anonym (26år) skrev 2019-07-25 20:55:18 följande:

Legat med 1. I 13 år ;)

Det var ett jäkla långt samlag :)
  • Anonym (Få)
    Anonym (Center) skrev 2019-07-26 13:53:37 följande:

Är ett stort antalet partners ett mål för dig? För mig är mycket och bra sex ett mål, sedan får det gärna vara med samma person.

Det finns ändå för många en viss spänning och tillfredställelse att faktiskt haft sex med rätt många. Dels är alla olika, har olika kroppar, olika tekniker och gillar olika typer av sex.

Sen finns där även den delen som visserligen är rätt ytligt, men likväl finns där, och det är bekräftelsebehovet.

Vissa kan tycka det är jobbigt att enbart ett ytterst fåtal andra velat ha sex med en, att känna att man inte duger på marknaden.

Optimalt för många är nog att få till det med många i unga år, sen träffa någon man trivs riktigt bra och utveckla det där fantastiska sexlivet som tar lite tid och kännedom om varandra att få till.

Jag har fortfarande lite ångest ibland av att jag träffade min fru för tidigt. Precis när jag äntligen började få lite självförtroende, våga bjuda ut tjejer och vara lite framåt, då fastnade jag direkt för någon som jag trivs riktigt bra med.

Och det är naturligtvis jättebra, men hade gärna hunnit ligga runt lite med 10-12 tjejer innan, och sen stadgat mig.
  • Anonym (987)

Alldeles för få, är 28 år. Inte haft partner på flera år, och avslutade just ett förhållande som typ bara handlade om sex. Jag har svårt att ha sex utan känslor eller om jag inte känner något för personen alls.. Då känns det som att jag tvingar mig själv. Kanske har en romantiserad bild av sex eller så. Blir lätt stressad när jag läser folks antal partners, vet inte varför.. absolut inte att det är något fel att ha sex med många, jag önskar nog jag tog lika lätt på sex som jag inbillar mig att ?alla andra? kan.

• Anonym (Få)
    Anonym (987) skrev 2019-07-26 19:25:50 följande:

Alldeles för få, är 28 år. Inte haft partner på flera år, och avslutade just ett förhållande som typ bara handlade om sex. Jag har svårt att ha sex utan känslor eller om jag inte känner något för personen alls.. Då känns det som att jag tvingar mig själv. Kanske har en romantiserad bild av sex eller så. Blir lätt stressad när jag läser folks antal partners, vet inte varför.. absolut inte att det är något fel att ha sex med många, jag önskar nog jag tog lika lätt på sex som jag inbillar mig att ?alla andra? kan.

Tycker själv sex utan känslor kan vara grymt läckert. Skulle vilja ha sex med en kvinna som är helt okänd för mig, inte ens veta vad hon heter, kanske inte ens hur hon ser ut.

Har nästan gjort det en gång, vi hade bara sagt hej lite snabbt innan.

Har faktiskt bara haft sex med 2 kvinnor jag haft känslor för (3 kanske beroende på vad man väger in i begreppet känslor), övriga tillfälliga bekantskaper eller kompisar.

Ser ingen som helst skillnad, sex är sex, kärlek är någonting annat.
  • 21gram

Jag har haft sex med någonstans i övre 100. 190 någonting typ. Jag hade en period när jag var yngre då jag låg runt massor. Skäms över det idag. Men det är vad det är.

- there is no try, only do -
  • Anonym (Lilla jag)

Är 49 år. Haft sex med 15 - 20 st killar, hoppas att det blir några till........

Jag skulle inte ha några problem med att berätta det om någon undrade.

• Anonym (För få)

Är 44 år. Har bara haft sex med fyra personer varav två var otroheter. Runt 10 kan jag tycka är ett mer lagom antal.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?