• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Center)
    Anonym (Mia) skrev 2019-07-25 10:25:22 följande:

43år, endast haft sex med 1, min man.

Vi träffades när jag var 14år.

Är du nöjd med det och ert sexliv?

• Anonym (För lite)

Alldeles för få, bara 2 st... (44 år) Frugan är inte direkt intresserad av sex. Känns som jag missat en stor del då jag själv skulle vilja prova nya grejer och vill ligga 10 ggr mer än frugan...

• Anonym (J)
    Anonym (För lite) skrev 2019-07-25 19:57:28 följande:

Alldeles för få, bara 2 st... (44 år) Frugan är inte direkt intresserad av sex. Känns som jag missat en stor del då jag själv skulle vilja prova nya grejer och vill ligga 10 ggr mer än frugan...

Ligg vid sidan om. Livet är för kort.
  • Anonym (För lite)
    Anonym (J) skrev 2019-07-25 20:16:37 följande:

Ligg vid sidan om. Livet är för kort.

Tro mig, går i de tankarna oftare och oftare.
  • Anonym (Rebellen)

Är Man 36 år och haft sex med 11 kvinnor, kunde varit många fler om jag inte vore så kräsen.

• Anonym (Hej)

Man 32 år

Har legat med 80-90 st tjejer/kvinnor förlora oskulden när jag var 14.

• Anonym (Tjej 39)
    Man343 skrev 2019-07-25 10:10:14 följande:
    Nyfiken fråga, har du koll på att det är olika killar vid varje gangbang?

De som har det intresset deltar ju ofta vid fler än ett tillfälle.

Bra jobbat oavsett, man ska genomföra det man drömmer om!
    Jadu, helt säker kan jag inte vara på det Flört 
    Jag reser mkt världen över och har haft de flesta utomlands under resorna så därför tror jag att det är olika killar mestadels.

Tack ska du ha, precis så ser jag på det också Solig
    Anonym (Center) skrev 2019-07-25 15:12:38 följande:
    Självklart. Men man bör vara ärlig med det då man träffar någon ny. Att på omvägar får höra om de 1000 är inget jag skulle vilja vara med om.
    Jag tror att om man faller för mig är man en person som gillar min livsstil och erfarenheter som dessa. 
  • Man343
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-26 08:22:04 följande:

Jadu, helt säker kan jag inte vara på det  

Jag reser mkt världen över och har haft de flesta utomlands under resorna så därför tror jag att det är olika killar mestadels.

Tack ska du ha, precis så ser jag på det också Jag tror att om man faller för mig är man en person som gillar min livsstil och erfarenheter som dessa. 

Det är det högst troligt då, annars får du ta några extra för säkethetsskull...
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?