• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Zzz)

Som oerfaren, var träffar ni alla era sexpartners? Fester, klubbar, etc?

• MilkshakeNy

Har inte legat med någon, är dock 19 så hoppas att det händer något snart

• Mullbär

Kvinna, 29 år, första sexet 18 år. 
    3 sexuella partners, endast seriösa och långvariga förhållanden. 
    Ser ingen anledning att ljuga. Hade jag träffat min man först hade jag varit nöjd med bara han Hjärta

• Anonym (Tjej 33)
    Livsnjutaren38 skrev 2017-05-16 10:31:00 följande:

Intresserad av trekant igen;)?

Nej.
  • Anonym (Fredrik)

2 tjejer och 1 kille. Hade väl kanske önskat att det vore fler, å andra sidan har jag varit i ett förhållande nu i 10+ år, så då är det inte så konstigt att det inte blir fler än min nuvarande tjej.

• KsdPappa

Två, varav den ena är min fru.

• Anonym (Tjej +30)

Tresiffrigt, är så lätt att få.

• Anonym (Q)

50+, har slutat räkna. Tre tjejer, resten män. Blev av med oskulden vid 16, är 41 nu. Skulle aldrig berätta för en partner, jag skäms inte men jag vill inte att min partner ska bedöma mig utifrån det. Jag är tjej.

• Anonym (Tjej +30)
    Anonym (Q) skrev 2018-04-29 20:53:19 följande:

50+, har slutat räkna. Tre tjejer, resten män. Blev av med oskulden vid 16, är 41 nu. Skulle aldrig berätta för en partner, jag skäms inte men jag vill inte att min partner ska bedöma mig utifrån det. Jag är tjej.

Skulle heller inte berätta och en potentiell partner har inte med det att göra. Tycker emellanåt om att ligga runt.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?