• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Sexlover00

Kille,32 gammal

5-6 tjejer...

• SteveMcQueen

Kiss var nyligen i Sverige och i en intervju från 2015 menade Gene Simmons som att han legat med 4600 kvinnor.

Slå det om ni kan.

• Anonym (testperson)
    SteveMcQueen skrev 2017-05-14 21:23:43 följande:

Kiss var nyligen i Sverige och i en intervju från 2015 menade Gene Simmons som att han legat med 4600 kvinnor.

Slå det om ni kan.

Det är ju rätt dåligt faktiskt. Hur länge har Kiss funnits? ca 45 år så det blir ju inte mer än 100 kvinnor per år. Han borde kunna ha ett betydligt större antal.
  • Samsi

37 årig kille.

Debuterade ganska sent, 20 år, haft sex med 10st.

Kan känna ibland att jag inte "hunnit knulla av mig"....men man kan inte få allt. När man blir lite äldre så finns det andra viktiga saker livet också :) Men visst, vid stunder av kåthet så önskar jag att jag hade haft med flera.

• Frgh

Vill bara tillägga att värderingar kan förändras över tid också. Fram tills jag var 25 låg jag på rätt friskt och tyckte att casual sex var både spännande och roligt. Det blev väl kanske typ 70 fram tills dess (blev av med oskulden när jag var 14) men efter 25 hände något och jag ville plötsligt bara ha sex med någon jag var kär i. Har varit singel i 5 år nu och bara haft sex med 1, en kille jag dejtade 6 mån.

Lägger ingen värdering i något av det, varken skäms eller är stolt över min historia; det bara är. Jag ångrar däremot ingenting. Hur många jag har haft sex med är bara MIN ensak och inget någon annan har med att göra. Skulle inte svara på frågan och skulle heller aldrig ställa den till någon. Skulle jag mot all förmodan svara skulle jag åtminstone aldrig ljuga. Skulle antalet vara ett problem är det nog ingen kille för mig, att ha hyfsat lika värderingar är viktigt för mig i en relation och jag skulle inte vilja vara med någon som såg ner på mig. Jag skulle heller inte vilja vara tillsammans med någon JAG såg ner på (varför jag nu skulle göra det, vad som hänt innan han träffade mig spelar ingen roll).

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Jag) skrev 2017-05-14 18:37:58 följande:

Ingen, har försökt få till det kanske 90 ggr.

Någon med större failure rate?

Ålder?
  • Anonym (Love)

Man 32 år. Har haft penetrerande sex med runt 80st personer. Långt över 100 om vi räknar med oralt eller petting.

Varit sambo nu i 6 år med ett öppet förhållande vilket har gjort livet lättare då hon inte alls är lika intresserad av sex som jag är.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?