Vill bara tillägga att värderingar kan förändras över tid också. Fram tills jag var 25 låg jag på rätt friskt och tyckte att casual sex var både spännande och roligt. Det blev väl kanske typ 70 fram tills dess (blev av med oskulden när jag var 14) men efter 25 hände något och jag ville plötsligt bara ha sex med någon jag var kär i. Har varit singel i 5 år nu och bara haft sex med 1, en kille jag dejtade 6 mån.
Lägger ingen värdering i något av det, varken skäms eller är stolt över min historia; det bara är. Jag ångrar däremot ingenting. Hur många jag har haft sex med är bara MIN ensak och inget någon annan har med att göra. Skulle inte svara på frågan och skulle heller aldrig ställa den till någon. Skulle jag mot all förmodan svara skulle jag åtminstone aldrig ljuga. Skulle antalet vara ett problem är det nog ingen kille för mig, att ha hyfsat lika värderingar är viktigt för mig i en relation och jag skulle inte vilja vara med någon som såg ner på mig. Jag skulle heller inte vilja vara tillsammans med någon JAG såg ner på (varför jag nu skulle göra det, vad som hänt innan han träffade mig spelar ingen roll).