• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • nevermind
    lejonetDaniel skrev 2017-05-03 11:44:37 följande:
    Tjejer får väl ha sex med hur många de vill med utan att det ska vara äckligt.
  • Anonym (Jaha)

44 år, kvinna. Har haft sex med strax över hundra. Är inte stolt och skäms inte, är som det är. Har iallafall lärt mig mycket om min kropp och vad jag vill och inte.

Varför kalla någon för slampa? För mig är slampa = prostituerad = ta betalt.

• Anonym (imponerande)
    Anonym (Jaha) skrev 2017-05-03 15:39:14 följande:

Varför kalla någon för slampa? För mig är slampa = prostituerad = ta betalt.

för dig, okej.
    För (många) andra är också en synonym till en lösaktig, lättfotad kvinna som betraktas som en spermahinkFlört
  • Anonym (en)

Jag fattar verkligen inte. Var hittar folk alla dessa människor att ha sex med? Hur möts man och hur kommer man fram att man ska typ ONS? För mig helt obegripligt. Hur kan det finnas så många som vill ha så random sex?

Det andra som är obegripligt är hur folk håller räkning på hur många de haft sex med när det typ passerat ett tjugotal. Har ni en liten bok ni skriver upp i eller vad?

• Anonym (1+1)

Är 31 år och har haft sex med två, förlorade min oskuld med min dåvarande pojkvän vid 25-årsåldern, efter två år tillsammans. Och så min man.

• Anonym (imponerande)
    Anonym (1+1) skrev 2017-05-04 21:25:01 följande:

Är 31 år och har haft sex med två, förlorade min oskuld med min dåvarande pojkvän vid 25-årsåldern, efter två år tillsammans. Och så min man.

Har du haft analsex med din man? isf har du kunnat ha en första gång upplevelse med honom med
  • Anonym (Macke)

Jag förlorade oskulden till min flickvän när jag var 25.. Mår lite dåligt över att inte ha varit med fler, mest för att jag vet att hon har varit med 26st ink mig. Känner mig ofta otillräcklig och oerfaren. Även fast vi har testat mycket och experimenterar mycket med sex, och hon verkar suöernöjd med vårt sex. Så jag har ju fått lära mig mycket av henne. Och hon har lärt sig mycket av sina tidigare också

• Drfeelgood

Är kille på 31, bara legat med en tjej å de var snart 1.5 års sen. Vill gärna ha haft mer men de e inte lätt när man e sjukt blyg.

• Anonym (Maken)
    Anonym (Maken) skrev 2017-04-21 13:42:21 följande:

Ca 20 innan jag träffade min fru för 13 år sedan. +4 till sista 6 veckorna.
    45 år...

2 till i helgen, men min fru fick 3 till...Tungan ute
  • Anonym (Man 42)

2 som jag var med tidigare långa förhållanden min föra fru och min nuvarande mycket lång förhållande.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?