Anonym (Undrar) skrev 2017-05-15 11:36:13 följande:
Oj vad jobbigt. Imponerande att du har orkat försöka så mycket.Försöker du fortfarande, eller ger du upp? Själv har jag försökt tre gånger att få till stånd en seriös relation, men misslyckats. Jag gjorde också några misslyckade försök att ha tillfällig sex när jag var yngre, men eftersom jag vill vänta med sex till äktenskapet har jag inte försökt efter det. Jag är nu 38 och har således inte haft sex med någon. Det är en stor förlust och jag vet inte hur jag ska hantera det.
Jag vet inte om jag gett upp men det är inte ofta jag försöker längre. Började försöka när jag var 18. I början försökte jag mest hitta någon att ligga med men på senare år har jag mest försökt hitta någon att ha en relation med. Då jag försökt på krogen, kurser, etc så har jag inte lyckats ens hitta nån bara för en dejt. Ett fåtal dejter har jag varit på med såna jag träffat på nätet. Men det har aldrig lett till mer. Har alltid varit socialt osäker men försökt ändå för gör jag inget träffar jag garanterat ingen alls. Men det har uppenbarligen inte funkat nåt vidare. Börjar tvivla på att jag någonsin hittar nån.