• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Clark73
    Mella-Bella skrev 2018-05-12 20:40:14 följande:

Har inte hållt räkningen men kanske 20 stycken. Första gången 7 år sedan.

Jag tycker man ska berätta sanningen för partnern om han/hon frågar.

Hur många av dom har gett dig orgasm?
  • Anonym (A)

Är 40+ och har haft sex med 2 personer

• Anonym (35årtjej)

Jag är 35, kvinna, har haft sex med kanske 25-30 personer, haft två långa förhållanden och ett antal korta (ca 6 mån) Slutade dock hålla exakt räkning i 25-årsåldern (och träffade min nuvarande man vid 27, så alla andra är innan det)

• Mella-Bella
    Clark73 skrev 2018-05-12 21:11:00 följande:

Hur många av dom har gett dig orgasm?

Beror på hur man räknar, helt på egen hand ingen
  • Anonym (50+ vanlig man)

Tjugotal kvinnor tusentals gånger i livet, en gång med en kille som tonåring.

• Clark73
    Mella-Bella skrev 2018-05-12 22:33:09 följande:
    Beror på hur man räknar, helt på egen hand ingen
    Men dom som har slickat dig, ger dom det tid, har dom gillat det eller bara slickat bara för att?
  • Anonym (Zen)

Ingen har det blivit, man, 32 år.

Skulle nog inte berätta det om jag lyckades träffa någon (men det är nog ingen större risk hur som helst).

• felicityporter

Jag har haft sex med 5 st och om jag kunde välja om hade jag helst hållt mig till giftermålet. Är inte religiös eller nåt, men jag har alltid tyckt att sex är något fint som man bara ska ha med den man älskar och ämnar att vara med hela livet. Nu sket det sig för mig, vilket kanske inte är hela världen, men det känns ändå lite sorgligt.

• Mella-Bella
    Clark73 skrev 2018-05-12 22:40:41 följande:

Men dom som har slickat dig, ger dom det tid, har dom gillat det eller bara slickat bara för att?

Jag har uppfattat det som att de gillar det. Det verkar som att de tycker eet är viktigare än vad jag gör.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?