• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (22 år)

22 år, 5 stycken. Lär inte bli fler heller då jag hittar killen i mitt liv som jag väntar barn med :)

• Tornhöken
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-28 08:14:19 följande:

Ja man har ju lite koll fast det ibland är många med i leken.

Mitt största GB var i Tyskland i vintras, en klubb som organiserade upp allt, det blev 114 st killar och det var så otroligt upphetsande ska ni veta 

Hur lång tid höll sessionen på? Ingen aning om du hade en åt gången i någon sorts turordning eller om du hade tre i dig åt gången men om man förutsätter det första och varje kille tar tre minuter på sig att ge dig njutning handlar det om i runda slängar 6 timmars gökande. Jag hade en tjej en gång som efter sin sjunde orgasm bad mig sluta då hon inte orkade mer. Hur orkar du? Berätta för en oinvigd....
  • Anonym (3 st.)
    Man343 skrev 2019-07-29 14:22:19 följande:
    Oj, varför tror du det?
    Jag drabbades av cancer... är nu färdigbehandlad.....
    men har flera opsår på magen som gjort att den ser ut som en knölig kudde o
    jag samlar vatten i mage, lår o båda benen.
    Trots vätskedrivande så se jag ut som en michelingubbe där även ansiktet
    ibland svullnar upp o ser ut som ett bowlingklot.
    Alla vet vi ju hur utseendefixerad världen är, sen kvittar det hur man är som person tyvärr.
  • Anonym (Anonym 666)
    soogood skrev 2019-07-29 14:14:32 följande:
    Gör dig inte dummare än vad du är, du vet mycket väl att förr eller senare kommer det ämnet upp...
    Trots att jag haft en hel del förhållanden så har det aldrig kommit upp. Någonsin. Och ingen jag känner har fått den frågan så det känns märkligt och som om partnern är otrygg om den skulle fråga.
  • Anonym (Mimi)

50 år o har haft sex med 7 män, hade gärna haft flera one night stand men har inte kunnat det när jag alltid har varit i förhållande .

• Anonym (Mo)
    Anonym (Mimi) skrev 2019-07-29 21:34:26 följande:

50 år o har haft sex med 7 män, hade gärna haft flera one night stand men har inte kunnat det när jag alltid har varit i förhållande .

Är väl inte försent än?
  • Anonym (Mimi)

Mo: Nej har inga problem att hitta kandidater men är i förhållande så det blir svårt . Tyvärr är mannen inte då sugen nu då han har mått dåligt en tid.

• Anonym (Mo)
    Anonym (Mimi) skrev 2019-07-29 21:43:54 följande:

Mo: Nej har inga problem att hitta kandidater men är i förhållande så det blir svårt . Tyvärr är mannen inte då sugen nu då han har mått dåligt en tid.

Förstår, hoppas det löser sig.
  • Anonym (Din kropp, ditt beslut. /man)
    soogood skrev 2019-07-29 13:27:11 följande:

Man 53 år. 7 st, samtliga i längre eller kortare förhållanden. Första kvällen sex endast med min nuvarande sambo, det gick liksom inte att stå emot... Har varit tillsammans i 18 år nu. Måste dock säga att jag är chockad av vad ni skriver på forumet, hur lyckas ni ens hitta så många som tilltalar er ? Jag kunde gå ut en kväll och hitta exakt 0,0000 tjejer som attraherade mig. Sen en synpunkt till er tjejer: Livet är orättvist, ni kommer att bedömas efter vad ni gjort tidigare, så är det bara. Känner ni att ni börjar komma upp i antal ni kanske måste ljuga om för en kommande man, kanske ni ska gå hem själva och ta en kall dusch istället, ingen man jag känner skulle ta i en 50+ partner kvinna. Jag personligen skulle inte acceptera någon med över 20 partners. Men det är jag det... 

Oj, det blev nog fel här. 53 år gammal, skulle ha stått 153 år gammal antar jag? Du för givetvis tycka vad du vill, även om jag tror att en grottmänniska har finare synsätt än dig. Vad spelar det för roll hur många någon legat med? kvinna eller man spelar ingen som helst roll.

Jag hoppas innerligt att folk som läser det här förstår att du lever ständigt offside. Det här är fel. Varje människa har rätt att bestämma över sin kropp, utan att någon gammal stofil ska sitta och skriva en övre gräns på hur många sexpartners en tjej max ska ha haft.

Jag hoppas att det här du skriver hör till din generation, så att det här tänket inom en överskådlig till dör ut av sig självt.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?