• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Stefano82
    Anonym (30Q) skrev 2021-04-27 23:21:53 följande:

Är kvinna och 30. Har blivit 4 män och en kvinna.

2 av männen har jag haft relationer med, de två andra ville jag ha relation med men de ville inte de. Så ONS. Men ser det inte som att jag haft ONS med en man. Är inte typen som bara vill ha sex. Jag gillar sex men vill ha mer än så. De längre relationerna var inte särskilt långa de heller, ett par månader vardera innan jag blev dumpad.

Min erfarenhet av kvinnor är ännu sämre.  "Ok nu har jag prövat, inget för mig".

Vet inte om 5 är få eller många vid 30, men jag har haft sex få gånger totalt och känner mig väldigt oerfaren.

Andra har barn...yngre än mig har barn. Jag börjar bli gammal. Själv har jag lyckats behålla en karl 5 månader som längst så att jag nånsin får barn känns avlägset.

Du kan va lugn, jag har bara haft sex med en och jag är 39, men jag önskar jag fick ha de med flera.
  • Underhill
    malinj98 skrev 2017-04-17 16:09:11 följande:
    Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er! Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet?  Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

För egen del spelar antal ligg mindre roll om man klickar med den man dejtar/träffar. Inget att skämmas för. Man lever olika liv. Njut av livet!
  • Martina1970
    Underhill skrev 2021-05-15 21:00:17 följande:

För egen del spelar antal ligg mindre roll om man klickar med den man dejtar/träffar. Inget att skämmas för. Man lever olika liv. Njut av livet!

Bra svar, håller med!
  • Underhill
    Martina1970 skrev 2021-05-24 04:13:12 följande:
    Bra svar, håller med!
    eller hur...varför titta i backspegeln när det gäller sådant egentligen :) Spelar det stor roll kanske dejtandet spelar mindre roll när det kommer till kritan, kan tyckas.
  • Anonym (Japp)

Man 25 kanske kunde räckt med mindre då hälften var ons som man bara ångrar.
    ?Personligen vill jag inte ha en kvinna som passerat mer än mitt antal och jag lever med en sådan kvinna sedan många år tillbaka hon betyder allt och lite till...

• Anonym (Undrar)
    Stefano82 skrev 2021-04-28 06:44:59 följande:
    Du kan va lugn, jag har bara haft sex med en och jag är 39, men jag önskar jag fick ha de med flera.
    Är det något som inte är bra med ert sexliv eller varför önskar du att ha flera? Själv är jag 42 och står på noll ännu...
  • Dirtyminded

Kille, 41, Har faktiskt tappat den exakta räkningen men någonstans runt 120... Alla fantastiska på sitt sätt! Och hoppas på att det blir iallafall ett par till... Tungan uteDemon

• Robert 558

Tappade räkningen när det var runt 30, så kanske 40-45, blir allt färre med åren plus att jag lever med min drömkvinna. 

• Anonym (Asd)

Kvinna, 25 år. Har legat med 10 st

• Anonym (äldre man)

Äldre man (67 år). Tappade räkningen för flera år sedan, men jag tror att jag har haft sex med omkring 70 kvinnor. I år har det tyvärr blivit noll kvinnor. I fjol blev det tre olika kvinnor redan under januari och februari ? sedan kom ju coronan på allvar.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?