Inlägg från: Anonym (äldre man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äldre man)

Hur många har ni haft sex med?

Äldre man (67 år). Tappade räkningen för flera år sedan, men jag tror att jag har haft sex med omkring 70 kvinnor. I år har det tyvärr blivit noll kvinnor. I fjol blev det tre olika kvinnor redan under januari och februari ? sedan kom ju coronan på allvar.

• Anonym (äldre man)

Äldre man (68 år) och för närvarande singel. Jag har haft sex med en man och jag tror att jag har haft sex med cirka 80 olika kvinnor under årens lopp. Sedan årsskiftet har jag haft sex med tre olika kvinnor ? två av dem nya sexpartners och en har jag haft sex med tidigare.

• Anonym (äldre man)
    sannajson87 skrev 2022-03-08 10:06:12 följande:

Kvinna 34 år, 45-50 sedan jag va 15 år, kan ha glömt någon :O

Anonym (Manlig dröm) skrev 2022-04-02 10:02:03 följande:
    "Hoppas att du är öppen och ärlig med detta för en ev ny partner. Jag hade då inte velat ha dig!"

Jag tror att hon nog inte heller vill ha dig! En person som är frisinnad och har en öppen syn på sex passar nog inte ihop med en som har en inskränkt syn. Om jag vore kvinna så skulle jag inte vilja vara ihop med en man där antalet av mina tidigare sexpartners har varit avgörande. Jag har varit ihop med kvinnor som (mig veterligen) har haft många sexpartners och de som har haft få, men det är inget som jag har snokat i utan det har framgått på annat sätt.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?