Inlägg från: Martina1970 |Visa alla inlägg
  • Martina1970

Hur många har ni haft sex med?

Spaceman skrev 2019-07-26 13:55:59 följande:

Det var ett jäkla långt samlag :)

Hahahhahaha!!!!!
  • Martina1970
    Anonym (Din kropp, ditt beslut. /man) skrev 2019-07-30 01:03:54 följande:

Oj, det blev nog fel här. 53 år gammal, skulle ha stått 153 år gammal antar jag? Du för givetvis tycka vad du vill, även om jag tror att en grottmänniska har finare synsätt än dig. Vad spelar det för roll hur många någon legat med? kvinna eller man spelar ingen som helst roll.

Jag hoppas innerligt att folk som läser det här förstår att du lever ständigt offside. Det här är fel. Varje människa har rätt att bestämma över sin kropp, utan att någon gammal stofil ska sitta och skriva en övre gräns på hur många sexpartners en tjej max ska ha haft.

Jag hoppas att det här du skriver hör till din generation, så att det här tänket inom en överskådlig till dör ut av sig självt.

Bra skrivet!!!!!
  • Martina1970
    Underhill skrev 2021-05-15 21:00:17 följande:

För egen del spelar antal ligg mindre roll om man klickar med den man dejtar/träffar. Inget att skämmas för. Man lever olika liv. Njut av livet!

Bra svar, håller med!
  • Martina1970
    Stefano82 skrev 2021-05-30 23:23:12 följande:

Ibland önskar jag att jag hade haft mer sex, känns som man är oerfaren för att man bara har haft sex med 1 kvinna.

Men man behöver inte vara oerfaren för att man haft en kvinna, man kan ju ha ett rikt sexliv där man utforskar och upptäcker nya saker tillsammans och därigenom får mycket erfarenhet...

Tänker jag......
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?