Hur många har ni haft sex med?
Är 55, har legat med minst 500 tjejer, och ångrar inte en enda.
Är 55, har legat med minst 500 tjejer, och ångrar inte en enda.
Ursäkta men, vad har det med saken att göra om han betraktar de tjejerna som slampor...? Vad vet du, de kanske bara legat med 2 pers typ. Är det verkligen tjejerna som har engångsligg som är slampan i detta scenariot? :)
(Obs, läs det inte på ett bitchigt eller argt vis. Är helt enkelt väldigt fredligt nyfiken på hur ni resonerar) :)
Okej, då är jag med :) Men ändå undrar jag varför vi lyfter frågan om de här 500 tjejerna som vi inte vet någonting om alla har varit slampor? Enligt mig är ingen slampa, det är ett fruktansvärt fult ord i mina ögon, men har full förståelse för att andra tycker sådana saker. Men om vi nu ska tala om slampor över huvud taget, är det inte då denna man som vi vet har legat med 500 okända som ska kallas för slampa? Varför är det just kvinnorna som är slampor?
Fast ännu viktigare i min mening, är varför någon måste vara slampa alls? Är det slampigt att ligga med många eller att ligga med okända? Att visa mkt hud? Att flirta med många? Varför kan inte alla bara få ligga med så få eller så många som man vill, utan att få en stämpel? :) Man vet ju aldrig vad som ligger till grund för olika människors ageranden.
ska man diskutera just ordet slampa så är det väl synonymt med lösaktig kvinna eller liknande så att kalla en man slampa kanske inte funkar rent språkmässigt men man förstår ju betydelsen. Jag håller med att alla får göra som de vill så länge alla är med på det en ska man hitta ett ord kanske slampa fungerar. Vissa kvinnor, kanske män med, gillar ju tom att bli kallade för slampor.
Nu har jag läst alla kommentarer runt mitt inlägg, med det 500 liggen. Jag är inte känd, en del av banden jag spelar med är mer kända, det innebär inte mer ligg. Jag har spelat med många väldigt lända som inte får ligg, det beror på personen. Och tjejerna är vanliga travliga tjejer som vill ha ett nyp.
Kiss var nyligen i Sverige och i en intervju från 2015 menade Gene Simmons som att han legat med 4600 kvinnor.
Slå det om ni kan.
Man 50 år. Legat med 1645 kvinnor och 3 män.