Inlägg från: Anonym (Swing for fun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Swing for fun)

Hur många har ni haft sex med?

Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 08:43:23 följande:

Livet är inte över än, eller?

Kan garantera att det inte på långa vägar är över i din ålder. När jag var 40 hade jag haft sex med ca 10 killar. Är idag 54 och har med råge passerat 200 killar plus ca 25 tjejer.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 08:51:23 följande:

Oj, där ligger man i lä. Råttan måste sätta fart ;)

Det ramlar på rätt fort när man som jag efter en separation tog steget in i swingersvärlden och haft en passion för gangbang. Som mest 24 killar på en kväll och då var 20 nya bekantskaper. Ligger dock långt efter en bekant som jag brukar vara wingman åt, hennes rekord är 96 stycken under en intensiv eftermiddag.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 09:01:00 följande:

Jag är en manlig Råtta, så jag skulle va dö om jag legat med 24 st :P

Är så klart lite olika förutsättningar. Har för mig att gubben under en intensiv kväll/natt haft sex med tio kvinnor på en klubb men då självklart inte med utlösning i alla fallen. Lite svårt att räka exakt när man hamnar i en ormgrop, lite lättare vid ett regelrätt GB.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 09:09:32 följande:

Ok, så din gubbe är Stålmannen :D

Absolut inte men relativt potent. I en ormgrop är det oftast inte tal om några långkörare utan man leker och har skoj lite här och lite där utan att det blir utlösningar och orgasmer med alla man leker med.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-26 08:22:04 följande:

Jadu, helt säker kan jag inte vara på det  

Jag reser mkt världen över och har haft de flesta utomlands under resorna så därför tror jag att det är olika killar mestadels.

Tack ska du ha, precis så ser jag på det också Jag tror att om man faller för mig är man en person som gillar min livsstil och erfarenheter som dessa. 

Min erfarenhet är att även om man besöker klubbar eller har privata fester och tillställningar så känner man igen om det är en stammis som man lekt med tidigare eller om det är en ny lekkamrat man träffar på så att så himla svårt är det inte att ha lite koll. vad är ditt största GB. Mitt är 24 stycken. Planen var 25 men som vanligt är det alltid några som bangar i sista stund. 30 hade lovat att komma men 6 styken dök aldrig upp och en klarade inte av situationen och kunde inte få stånd så det blev 23 plus gubben.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?