• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Anonym (Utlandssvensk)
    molly50 skrev 2017-04-10 18:48:53 följande:
    Om du är så bröstfixerad att du t om är beredd att dra in din tjejs kompisar för att få din tjej att göra om sig till den du vill att hon ska vara så har du betydligt större problem än att din tjej har små bröst.

Sök hjälp!
    Ja men det ar ju det han gor. Han soker ju hjalp med att forstora tjejens tuttar.

Konsigt att det ar sa fa som gnaller nar tjejjen tycker killen har for liten kuk.
    molly50 skrev 2017-04-10 18:43:34 följande:
    Och hur tror du att din tjej kommer att reagera om/när hon får veta att du har pratat med hennes kompis om din tjejs bröst?
    För hennes kompis kanske inte håller tyst om det.
    Och då kanske din tjej lämnar dig. 

Jag hoppas att din tjej gör det,i så fall,och hittar en annan kille och förstorar dem för hans skull.
    Då kanske du skulle inse att du inte har hjärnan på rätt ställe.
    Övertolka inte. Hon är öppensinnad (och även lite snuskig), skullle kunan fråga henne vad som helst. En "grabbig" tjej.
  • Anonym (R)

Ganska uppenbart att Ts blivit stött av tråden då tjejen var besviken över sin nya killes "paketstorlek":)

• NomenNescio

Bröl, pattar, knulla, silikon....

Känns som att kastas tillbaka till högstadiet när killarna betedde sig som testosterondjur snarare än människor.

Tack gode gud att man dejtar män numera!

Jag bokstavligen ryser när jag tänker på att vara tillsammans med en av småpojkarna här.

Ts, att du har fått en flickvän är intet mindre än ett underverk. Du borde gå ner på knä och tacka gudarna för den chansen.

• molly50
    Anonym (Utlandssvensk) skrev 2017-04-10 18:52:34 följande:
    Ja men det ar ju det han gor. Han soker ju hjalp med att forstora tjejens tuttar.

Konsigt att det ar sa fa som gnaller nar tjejjen tycker killen har for liten kuk.
    Är det att söka hjälp för hans problem,tycker du?
    Hur tror du att det kommer att kännas g´för hans tjej om/när hon får veta att hon inte duger i hans ögon för att hon har för små bröst?

Jag tycker det är lika illa när det klagas på att killar har en för liten kuk.
    Vilket jag även har skrivit i denna tråd.
    Problemet med många män är att de tror att det räcker med att säga att de har en stor för att de ska vara bra i sängen.
    Men riktigt så funkar det inte. I alla fall inte för mig,

Man kan inte hjälpa hur man är skapt.
    Men man ska inte heller behöva förändra sig för att duga åt en annan människa.
    Då är man nog inte rätt för varandra.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 18:54:17 följande:
    Övertolka inte. Hon är öppensinnad (och även lite snuskig), skullle kunan fråga henne vad som helst. En "grabbig" tjej.
    Ja,och?
    Jag kan också vara lite grabbig av mig. Men hade någon av mina tjejkompisars pojkvänner/män kommit till mig och beklagat sig över sin tjejs små bröst så hade jag ärligt talat inte hållit käft.
    Jag tycker att mina vänner förtjänar bättre än någon som inte anser att de duger som de är.
    Carpe Diem
    molly50 skrev 2017-04-10 18:48:53 följande:
    Om du är så bröstfixerad att du t om är beredd att dra in din tjejs kompisar för att få din tjej att göra om sig till den du vill att hon ska vara så har du betydligt större problem än att din tjej har små bröst.

Sök hjälp!

Ska träffa min flickvän om en stund.
    Måste programmera om huvudet om jag kan, men kan inte släppa "silikonspåret".
    Kollade på en fin klinik och det kostar cirka 60 000 kronor, något jag betalar. Ha en skön kväll,jag ska i alla fall ha det skönt!

• NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 20:09:25 följande:

Kollade på en fin klinik och det kostar cirka 60 000 kronor, något jag betalar. Ha en skön kväll,jag ska i alla fall ha det skönt!

Glöm inte att visa henne den här tråden!
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 20:09:25 följande:

Tycker du verkligen att hon ska utsätta sig för en operation med allt vad det innebär för att du anser att hon inte duger som hon är?
    Silikonet kan dessutom börja läcka och orsaka stora problem för henne.
    Är det verkligen värt det för att du ska få din önskan uppfylld?
    Är du verkligen seriös eller är det här bara en provokationstråd?
    Carpe Diem
  • molly50
    NomenNescio skrev 2017-04-10 20:21:02 följande:
    Glöm inte att visa henne den här tråden!
    Carpe Diem
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!