Inlägg från: Anonym (Utlandssvensk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Utlandssvensk)

Min tjej har "inga" bröst!!

Hahaha du ar en go gubbe du!

Det ar absolut inget fel pa dig. Jag alskar ocksa stora pattar. Hade en gang en flickvan men "stekta agg". Fy fan vad trakigt! Min forra fru hade ocksa sma och fula pattat. Men nya fru darimot har harligt stora pattar som ar skit goa att knulla.

Givetvis ska snacka lite forsiktigt om brost och se vad hon sager. Hon kanske vill ha silikon tuttat hon med.

Jag forstar ditt problem till 100%. Det ar bara silikon som galler. Det vore ju som att traffa sin dromkvinna och hon sager att nu far du aldrig mer dricka ol eller sprit. Hur kul skulle det vara!?

• Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (alle) skrev 2017-04-10 18:20:05 följande:
    Stackars tolvåring:)
    Nog for att jag ser ung ut men tolv...?

Men tack iallafall!  Glad
  • Anonym (Utlandssvensk)
    molly50 skrev 2017-04-10 18:48:53 följande:
    Om du är så bröstfixerad att du t om är beredd att dra in din tjejs kompisar för att få din tjej att göra om sig till den du vill att hon ska vara så har du betydligt större problem än att din tjej har små bröst.

Sök hjälp!
    Ja men det ar ju det han gor. Han soker ju hjalp med att forstora tjejens tuttar.

Konsigt att det ar sa fa som gnaller nar tjejjen tycker killen har for liten kuk.
  • Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-11 19:52:16 följande:
    Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Tycker jag är att kasta sten i glashuset!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Men jag saknar något på henne och det är ett par välfyllda bröst!
    Jag lider med dig...
  • Anonym (Utlandssvensk)

TS hur har det gått?

Förstå att du har det jobbigt. Hade själv en gång en flickvän men stekta ägg och det blir ju ganska tråkigt när det inte finns något att hålla i när askan går.

Tycker du ska ta upp frågan igen om silicon eller får du nog fundera på att hitta någon annan.

Lycka till!

• Anonym (Utlandssvensk)

Mycket dubbel moral nu...

Är det lika hemskt att be sin man raka bröstet?

• Anonym (Utlandssvensk)

TS hur gick det? Fick du tag i en stor tutted tjej sen?? Cool

Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!