• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Anonym (mimmi)

Människor kommer ju som paketlösningar. Och man får lov att köpa människor så som de är med både för- och nackdelarna. Klarar man inte av det så har man inget val förutom att göra slut om man inte vill bli bitter.

• Anonym (mimmi)

Den alternativa lösningen är att du ger henne ett par nya bröst som present. Oklart hur det skulle tas emot dock..

• Anonym (mimmi)

Det är olika vad vi tänder på och vad man prioriterar. Lägger ingen värdering om din uppfattning. Men om det här är en riktigt 'deal breaker' för dig så ser jag inte hur du i längden ska kunna vara lycklig med henne.

• Vattumankillen

Det är sexistiskt om man skulle dumpa en tjej för hon skulle ha för små bröst anser jag. Det viktigaste är väl ändå inte hur tjejens bröst ser ut?

• Anonym (Min tjej och jag!)
    Anonym (mimmi) skrev 2017-04-09 20:17:57 följande:

Den alternativa lösningen är att du ger henne ett par nya bröst som present. Oklart hur det skulle tas emot dock..

Ja, kan inte lägga fram det på ett bra sätt utan måste komma från henne...hade gärna betalat för dem...
  • Anonym (mimmi)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 20:32:00 följande:

Ja, kan inte lägga fram det på ett bra sätt utan måste komma från henne...hade gärna betalat för dem...

Ja såklart det måste. Säger sig självt att det vore helt sinnessjukt om du började pressa henne till kirurgiska ingrepp som hon själv inte önskar.

Antar att tiden får utvisa. Vet du vad hon själv tycker om sina bröst?
  • Anonym (M)

Du bör nog prata med någon för din fixering vid att hon har "små" bröst.

• Anonym (alle)

Finns gott om män som inte har några snoppar att tala om. Kvinnor antingen accepterar det eller går vidare.

Men jag har svårare att förstå att man dumpar pga bröst faktiskt. Det påverkar inte sexlivet på något sätt, utan är mer en estetisk sak. Som att föredra ljust eller mörkt hår, och sådant brukar kvitta när man blir förälskad.

Men silikon är långt ifrån alltid bäst. Det är det ingrepp som har störst andel inrapprterade biverkningar och problem, och en hel del får brösten förstörda för alltid.

• Anonym (tycker)

Förstår inte problemet. Alla tjejer är ju fina och underbara på sitt sätt.

Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!