• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • EnAnonumius
    Anonym (Amy) skrev 2017-04-09 23:51:58 följande:
    Visa tråden för henne ts, så behöver du inte fundera över hennes bröst mer,då hon lär lämna dig direkt.
    PlusSkål
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
    EnAnonumius skrev 2017-04-10 00:15:51 följande:
    Någon borde ge dig ett presentkort till en psykolog.
    Gärna! Kan en korttidsterapi bota min bröstfixering?

Finns chansen så är jag på.
  • Anonym (Kvinna)

Vad du än gör, ge inte henne ett presentkort på plastikkirurgi. Du ska inte ens antyda att hennes bröst är små, eller att du önskar att de vore större. Du anar inte vilken skada du kan göra, hur du kan trycka ner hennes självkänsla och sättet hon ser på sin kropp. 

Vi kvinnor får lära oss ända sedan barnsben att "vill man vara fin får man lida pin". Det sade min egen mamma till mig när jag var liten och tyckte att mina finskor gjorde ont och att strumpbyxorna kliade. 

Om du inte klarar av att vara med en plattbystad kvinna så lämna henne, men säg aldrig att det beror på henne, utan ljug och säg att du ser henne som en vän eller något. 

• EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:13:12 följande:
    Ta det lugnt kära du.
    Du kommer inget vart med falska/äkta smicker på mig.
      Jag gör aldrig något förhastat eller dumt. Och kommer inte såra henne eller någon annan.

Fick förresten SMS från henne nu...
    Ursäkta? Men du skiter i att läsa vad som står?

Läs om läs rätt, i stället för att hitta på egen text och sedan svar på det påhittet.
    Ditt svar har inget analogt med det jag skrev.
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:15:45 följande:
    Jag är bekant med fittan och hennes är fantastisk...
    Men vad bra då. Det här inte hit om hennes fitta är fantastisk.

Du gjorde en kuk vs bröst jämförelse. Totalt irellevant jämförlse då brösten inte är ett könorgan.

Du kom med en jämförelsen, bröst vs kuk, som bevisar ju bara att du saknar innehåll mellan öronen.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Emmy)

Tycker också att du borde lämna din tjej, hon förtjänar bättre än dig. Visst att alla tycker om olika, men du säger ju själv att du inte kan släppa tanken på stora bröst och fantiserar om plastikkirurgi... Tänk om din tjej har gått och mått dåligt över sina små bröst hela sitt liv, och precis börjat känna sig bekväma med dem, och så är brösten det enda hennes partner vill förändra på henne... Nej, ge henne en chans att hitta någon som älskar HELA henne, så kan du gå och leta upp nån med större bröst.

EnAnonumius skrev 2017-04-10 00:25:10 följande:
    Du kommer inget vart med falska/äkta smicker på mig.
      Jag gör aldrig något förhastat eller dumt. Och kommer inte såra henne eller någon annan.

Fick förresten SMS från henne nu...
    Ursäkta? Men du skiter i att läsa vad som står?

Läs om läs rätt, i stället för att hitta på egen text och sedan svar på det påhittet.
    Ditt svar har inget analogt med det jag skrev.Men vad bra då. Det här inte hit om hennes fitta är fantastisk.

Du gjorde en kuk vs bröst jämförelse. Totalt irellevant jämförlse då brösten inte är ett könorgan.

Du kom med en jämförelsen, bröst vs kuk, som bevisar ju bara att du saknar innehåll mellan öronen.

Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:29:41 följande:
    Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
    Är du verkligen 30 bast? Du låter som en omogen tonårskille. Blir mörkrädd när jag läser dina inlägg. Har du missat allt vad mognad heter? Min väninnas tonårsgrabbar är mognare än vad du är. 
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-04-10 00:39:30 följande:
    Är du verkligen 30 bast? Du låter som en omogen tonårskille. Blir mörkrädd när jag läser dina inlägg. Har du missat allt vad mognad heter? Min väninnas tonårsgrabbar är mognare än vad du är. 
    Jag är lite över 30 och brösttokig. Röstar du på vänsterpartiet?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:42:39 följande:
    Jag är lite över 30 och brösttokig. Röstar du på vänsterpartiet?
    Nu kommer alla frågorna. Jag ska hjälpa dig med resten.

Röstar du på vänstern? Nej, och har aldrig gjort. 

Är du feminist? Ja. 

Röstar du på SD?`Nej. 

Vill du ha ökad invandring? Nej. 

Hatar du män? Nope. 

Har du själv små bröst? Nej. 
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-04-10 00:53:31 följande:
    Nu kommer alla frågorna. Jag ska hjälpa dig med resten.

Röstar du på vänstern? Nej, och har aldrig gjort. 

Är du feminist? Ja. 

Röstar du på SD?`Nej. 

Vill du ha ökad invandring? Nej. 

Hatar du män? Nope. 

Har du själv små bröst? Nej. 
    Tack. Ska sova nu. Det här kommer inte gå, snart vår/sommar och många stora bröst som tittar fram i solen på stränder och andra platser...
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!