• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Anonym (M)
    EnAnonumius skrev 2017-04-09 22:15:23 följande:

Du skall nog leva singel tills du lär dig att släppa ditt EX och hennes d-kupa. Det är så otroligt tydligt att du inte kan hantera att du inte får klämma på din f.d tjejs d-kupa.

Mycket bra skrivet!
  • jackiejackie

Ne men allvarligt nu! Jag tycker faktiskt väldigt synd om din "tjej". Du kan inte sitta här och skriva om hennes bröst. Om du stör dig på de så gillar du nog inte henne så mycket.
    Är man tillsammans med någon så är det sällan man ser dåliga saker hos den andra. Sen bröst storlek av allt!! Är du 15 år eller? Tror du hon går runt och tänker på din KUK!

jackiejackie skrev 2017-04-09 22:19:13 följande:

Ne men allvarligt nu! Jag tycker faktiskt väldigt synd om din "tjej". Du kan inte sitta här och skriva om hennes bröst. Om du stör dig på de så gillar du nog inte henne så mycket.
    Är man tillsammans med någon så är det sällan man ser dåliga saker hos den andra. Sen bröst storlek av allt!! Är du 15 år eller? Tror du hon går runt och tänker på din KUK!

Ok, vi vänder på det. Har du legat med kille med mikropenis?

5 cm-snopp...
  • Anonym (PJ)
    Anonym (Johooo) skrev 2017-04-09 22:08:35 följande:

Detta är lika dumt som om en tjej skulle vilja att du har en 30cm k.. och 3tum grov. och du skulle operera det!

Va fan älskar du henne köper du henne som hon är.....

PUNGT

Punkt !
  • Anonym (Kukilikuk)

Min kille har liten kuk. Kan jag få honom till att operera kuken större? Allt annat är bra med honom förutom kuken som är som en vårta mellan hans ben.

• Anonym (Kukilikuk)
    Anonym (Kukilikuk) skrev 2017-04-09 22:51:50 följande:

Min kille har liten kuk. Kan jag få honom till att operera kuken större? Allt annat är bra med honom förutom kuken som är som en vårta mellan hans ben.

Pss...TS som är min kille.
    Anonym (Kukilikuk) skrev 2017-04-09 22:51:50 följande:

Vad är en liten kuk?

Han har knappast mikro på 5 cm.
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:15:42 följande:
    Det tycker jag med om man gör det på precis exakt rätt sätt.
    Tänk om jag skulle ge henne ett presentkort hos plastikkirurg?
    Och vad tror du hon skulle tycka om det?
    Tror du inte att hon då förstår att du inte tycker att hon duger som hon är?
    Carpe Diem
    molly50 skrev 2017-04-09 22:56:16 följande:
    Och vad tror du hon skulle tycka om det?
    Tror du inte att hon då förstår att du inte tycker att hon duger som hon är?
    Jag vet faktiskt inte. Det här med tuttar spökar för mig.
    Är verkligen helt platt, men världens finaste i övrigt.
  • Anonym (-)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:53:28 följande:
    Vad är en liten kuk?

Han har knappast mikro på 5 cm.
    Det är många kvinnor som dumpar pga liten kuk, så ingen skulle bli ledsen om du dumpar tjejen för hennes malplacerade taxöron.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!