Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Min tjej har "inga" bröst!!

Vad du än gör, ge inte henne ett presentkort på plastikkirurgi. Du ska inte ens antyda att hennes bröst är små, eller att du önskar att de vore större. Du anar inte vilken skada du kan göra, hur du kan trycka ner hennes självkänsla och sättet hon ser på sin kropp. 

Vi kvinnor får lära oss ända sedan barnsben att "vill man vara fin får man lida pin". Det sade min egen mamma till mig när jag var liten och tyckte att mina finskor gjorde ont och att strumpbyxorna kliade. 

Om du inte klarar av att vara med en plattbystad kvinna så lämna henne, men säg aldrig att det beror på henne, utan ljug och säg att du ser henne som en vän eller något. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:29:41 följande:
    Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
    Är du verkligen 30 bast? Du låter som en omogen tonårskille. Blir mörkrädd när jag läser dina inlägg. Har du missat allt vad mognad heter? Min väninnas tonårsgrabbar är mognare än vad du är. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:42:39 följande:
    Jag är lite över 30 och brösttokig. Röstar du på vänsterpartiet?
    Nu kommer alla frågorna. Jag ska hjälpa dig med resten.

Röstar du på vänstern? Nej, och har aldrig gjort. 

Är du feminist? Ja. 

Röstar du på SD?`Nej. 

Vill du ha ökad invandring? Nej. 

Hatar du män? Nope. 

Har du själv små bröst? Nej. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Q) skrev 2017-04-10 15:15:43 följande:

Det här är väl ändå inte äkta utan en motvikt till tråden längre ner, om hon som "törstar efter en stor"...någon som vill se hur svaren utfaller om det istället är en man som är missnöjd med sin kvinnliga partners attribut, och suktar efter sitt ex utrustning.

Var min första tanke när jag såg tråden, men jag trodde inte man fick påpeka sådant, eller ens antyda att något inte stämmer.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!