• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Less is more
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:02:31 följande:

Vi får se, det brinner inte. Tänk om jag själv skulle ge mig på en skönhetsoperation och i samband med det fråga henne om jag får bjuda på en justering?

Eller vad jag ska kalla det. "Är det något du har drömt om att göra?", kanske så jag ska fråga henne...

Nä - det kan du inte fråga. Det är verkligen okänsligt.

Acceptera hennes bröst eller lämna. Du borde kunnat sett det innan, skannat av henne, innan kläderna åkte av. Onödigt att inleda ett förhållande om det nu blir en sån grej av det. Om det nu är så viktigt med bröst.
  • Casull

Var en gång ihop med en tjej med typ inga bröst alls heller. Störde dock aldrig mig då hon hade ganska fin kropp i övrit och dessutom en riktigt tight rumpa (sucker för fina rumpor  ;) )   Så det hjälpte ju enormt.

Sedan så älskade jag ju faktiskt henne så det spelade ingen roll till att börja med  :P

• Påven Johanna II
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:15:42 följande:
    Det tycker jag med om man gör det på precis exakt rätt sätt.
    Tänk om jag skulle ge henne ett presentkort hos plastikkirurg?
    Ska du investera en relativt stor summa pengar i en person du varit ihop med under sex månader? Det kostar väl åtminstone hundra tusen att köpa bra bröst? 
  • Påven Johanna II
    Casull skrev 2017-04-10 06:30:06 följande:

Var en gång ihop med en tjej med typ inga bröst alls heller. Störde dock aldrig mig då hon hade ganska fin kropp i övrit och dessutom en riktigt tight rumpa (sucker för fina rumpor  ;) )   Så det hjälpte ju enormt.

Sedan så älskade jag ju faktiskt henne så det spelade ingen roll till att börja med  :P

Och när jag ser mig omkring så verkar väldigt många kvinnor vara ihop med män som har bröst. Det skulle inte jag vara så särskilt sugen på faktiskt. Stor mage, bröst och inget arsle är inga starka attraherande attribut för min del. 
  • Casull
    Påven Johanna II skrev 2017-04-10 07:28:14 följande:
    Och när jag ser mig omkring så verkar väldigt många kvinnor vara ihop med män som har bröst. Det skulle inte jag vara så särskilt sugen på faktiskt. Stor mage, bröst och inget arsle är inga starka attraherande attribut för min del. 
    Jaha.
    Vad tur att du inte är tillsammans med en sådan då.
  • NomenNescio

Eh, finns det någon över femton års ålder som använder ordet "pattar"?

TS, hur gammal är du?

• NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:29:41 följande:
    Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
    Hahaha, what??

Stora bröst = hög status??

Herregud, de kvinnor som har stora bröst har bara besvär av dem. Det gör ont, leder till skador i axlar och rygg, svårt att kunna träna, svårt att hitta kläder som passar.
    Och värst - man drar till sig bottenträsket, de småungar till pojkar som tror att brösten är status. Återigen - du kan inte vara en sekund äldre än femton.

• Anonym (Bella)
    Påven Johanna II skrev 2017-04-10 07:25:31 följande:
    Ska du investera en relativt stor summa pengar i en person du varit ihop med under sex månader? Det kostar väl åtminstone hundra tusen att köpa bra bröst? 
    Luuugn nu.. du får ett par fina bröst hos bra kirurg för runt 50 tusen.
  • Påven Johanna II
    Anonym (Bella) skrev 2017-04-10 08:37:37 följande:
    Luuugn nu.. du får ett par fina bröst hos bra kirurg för runt 50 tusen.
    Jag har redan bröst jag är nöjd med, och saknar därför kunskaper om exakta summor. Jag skulle hur som helst inte vara intresserad av att skänka bort femtio tusen till en människa jag varit ihop med i sex månader. Å andra sidan skulle jag inte heller vara tillsammans med någon som inte motsvarade mina preferenser och som jag därför inte fann attraktiv. 

Finns massor av saker som gör att jag väljer bort personer och inte ser dem som möjliga att ha en relation till vad gäller sex och kärlek. 
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!