• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Anonym (Omvänt)

För mig har det gått åt  andra hållet. Jag sällskapade tidigare med en tjej med väldigt små bröst. Jag var attraherad av henne, men hon var oskuld och vi hade inte sex. Nu är jag gift och min fru har fina stora bröst, vilket jag finner otroligt attraktivt. Antagligen hade det funkat också med mitt ex, men det är lite svårt att tänka sig sex med en kvinna med små bröst nu när jag har fått pröva på stora. Jag har inte så lätt att komma alla gånger och då upplever jag att det är brösten som får det att gå över gränsen, att få ta på dem rejält eller att bara känna dem nudda mig när hon rider.

• Anonym (Bella)
    Påven Johanna II skrev 2017-04-10 08:55:54 följande:
    Jag har redan bröst jag är nöjd med, och saknar därför kunskaper om exakta summor. Jag skulle hur som helst inte vara intresserad av att skänka bort femtio tusen till en människa jag varit ihop med i sex månader. Å andra sidan skulle jag inte heller vara tillsammans med någon som inte motsvarade mina preferenser och som jag därför inte fann attraktiv. 

Finns massor av saker som gör att jag väljer bort personer och inte ser dem som möjliga att ha en relation till vad gäller sex och kärlek. 
    Ja, jag har också bröst jag är nöjd med. Väldigt stora och jag hade hellre haft en B/C kupa. Har dock flera kompisar som opererat. Har man 50k och tjejen vill ha ett par tycker jag det är helt fine. Dock prackar man inte på någon ett par nya bröst, inte ok.

Jag rättade bara din hiskligt höga gissning. Håller inte med TS om något han säger i övrigt.
  • Anonym (Än är inte sista idioten född)

Moget tänk av dig måste jag säga..

Hon kanske tycker att du har en liten kuk eller platt rumpa..
    Är det bara det fysiska som spelar roll?

Älskar man nån så spelar det väl ingen roll hur brösten,kuken,rumpan ser ut..

Men du borde ju kunnat se att hon hade små/obefintliga bröst innan ni ingick i ett förhållande?

Gör slut och hitta nån annan med större bröst om det är så jäkla viktigt..
    Om jag fått reda på att min sambo resonerade som du hade jag bett han fara och flyga..

• Anonym (jaha)

när upptäckte du det?...tänker mig att sådant syns i relativt god tid så att säga :)

• simpson86

Om det är så viktigt måste jag bara fråga:

Fan... såg du inte de innan?

Små bröst, små snoppar..... ni har ju valet att tacka för er innan de blir för seriöst.

• Anonym (alle)
    Anonym (Omvänt) skrev 2017-04-10 09:12:43 följande:

För mig har det gått åt  andra hållet. Jag sällskapade tidigare med en tjej med väldigt små bröst. Jag var attraherad av henne, men hon var oskuld och vi hade inte sex. Nu är jag gift och min fru har fina stora bröst, vilket jag finner otroligt attraktivt. Antagligen hade det funkat också med mitt ex, men det är lite svårt att tänka sig sex med en kvinna med små bröst nu när jag har fått pröva på stora. Jag har inte så lätt att komma alla gånger och då upplever jag att det är brösten som får det att gå över gränsen, att få ta på dem rejält eller att bara känna dem nudda mig när hon rider.

Haha, seriöst??
  • Anonym (Omvänt)
    Anonym (alle) skrev 2017-04-10 10:38:18 följande:
    Haha, seriöst??
    Vad tänker du på?
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 23:52:55 följande:
    Ok, men du kan inte veta hur han hade tänk om du vore platt och har verkar ha större än 5 cm??
    Jo,det vet jag. Han hade inte brytt sig om det.
    Vi pratar faktiskt med varandra.
    Ja,han har större än så.
    Men jag har haft en kille med en liten.
    Men han var bättre i sängen än många andra jag haft.
    Problemet är att många män tycks tro att det räcker med att ha en stor för att de ska vara bra i sängen.
    Men riktigt så fungerar det inte.
    I alla fall inte för mig.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:02:31 följande:
    Vi får se, det brinner inte. Tänk om jag själv skulle ge mig på en skönhetsoperation och i samband med det fråga henne om jag får bjuda på en justering?

Eller vad jag ska kalla det. "Är det något du har drömt om att göra?", kanske så jag ska fråga henne...
    Jag tycker inte du ska nämna det för henne överhuvudtaget.
    Hon lär förstå att det är något du inte är nöjd med hos henne.
    Och hon lär också förstå att det handlar om brösten.
    Hon kanske själv har komplex för det? Har du tänkt på det?
    Vill du då spä på det genom att erbjuda henne en skönhetsoperation?
    Är det inte bättre att lämna henne och ge henne en chans att hitta en man som kan älska henne för den hon är istället?'
    För du gör uppenbarligen inte det.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:19:16 följande:
    Gärna! Kan en korttidsterapi bota min bröstfixering?

Finns chansen så är jag på.
    Det kan ju vara värt ett försök...
    Carpe Diem
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!