• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:29:41 följande:
    Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:57:06 följande:
    Tack. Ska sova nu. Det här kommer inte gå, snart vår/sommar och många stora bröst som tittar fram i solen på stränder och andra platser...
    Om du verkligen är över 30 år så är det hög tid för dig att växa upp.
    Det här låter verkligen tonårsaktigt.

Carpe Diem
  • Anders 386
    simpson86 skrev 2017-04-10 10:14:25 följande:

Om det är så viktigt måste jag bara fråga:

Fan... såg du inte de innan?

Små bröst, små snoppar..... ni har ju valet att tacka för er innan de blir för seriöst.

Skål
    Håller med. 
    (Personligen tycker jag det kan vara ganska gulligt med små bröst. Flört )

Men jag håller med - är det något viktigt som "saknas" hos partnern så ska man inte "starta upp" ett förhållande ö.h.t. 
  • Anonym (avsluta)

Är det viktigt för dig med större bröst tycker jag inte du ska lägga mer tid i det här förhållandet, både för tjejens och din egen skull.

För mig personligen verkar det lite knäppt att skillnaden mellan att tända på någon och inte skulle vara ett par påsar silikon men vi har olika fetischer. Det är inget fel i att ha en stark smak för något visst utseende och det vore dumt att investera i ett förhållande där du själv känner att detta är ett problem redan från början. Själv tänder jag inte på rödlätta eller långa killar så varför skulle jag dejtat någon sådan liksom. (En annan femma är att min man efter tjugofem år inte har ett utseende jag skulle fallit för när jag träffade honom.)

Vad gäller att erbjuda implantat - nä - en självförsörjande trettioåring hade själv gjort detta om hon haft intresse av det innan. (De tjejer jag vet som gjort implantat jobbar typ i grönsaksplocket på ica och på vårdhem, knappast några höginkomsttagare.) Mer troligt att hon skulle bli arg och ledsen än tacksam om du föreslog det.

• Anonym (Min tjej och jag!)

Svår situation. Tänk om hon vill ha större bröst? Måste på något sätt ta reda på det. Kanske ska prata med hennes vän? Kommer bra överens med hennes bästa vän. Vore hemskt om hon träffar annan och skaffar sillisar med den.

• molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 11:46:06 följande:

Svår situation. Tänk om hon vill ha större bröst? Måste på något sätt ta reda på det. Kanske ska prata med hennes vän? Kommer bra överens med hennes bästa vän. Vore hemskt om hon träffar annan och skaffar sillisar med den.

Men hade hon velat ha silikonbröst så hade hon väl skaffat det redan.
    Carpe Diem
  • Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 11:46:06 följande:

Nu börjar du faktiskt bli obehaglig.

Du ska alltså infiltrera hennes vänner för att sätta press på henne den vägen att genomgå en operation för din skull.

Har du ingen skam någonstans? Fasen, finns det verkligen folk som du Kräks

Problemet ligger hos dig. Låt henne leva i fred.
  • Anonym (OST)
    Anonym (alle) skrev 2017-04-09 20:57:55 följande:

Finns gott om män som inte har några snoppar att tala om. Kvinnor antingen accepterar det eller går vidare.

Men jag har svårare att förstå att man dumpar pga bröst faktiskt. Det påverkar inte sexlivet på något sätt, utan är mer en estetisk sak. Som att föredra ljust eller mörkt hår, och sådant brukar kvitta när man blir förälskad.

Men silikon är långt ifrån alltid bäst. Det är det ingrepp som har störst andel inrapprterade biverkningar och problem, och en hel del får brösten förstörda för alltid.

Utan bröst inget patteknull. så det påverkar mycket.
  • Anonym (OST)
    jos79 skrev 2017-04-09 23:45:58 följande:

Jag har också liten A-kupa och om min man sagt det du skrev så hade han varit singel nu.

Det har han, men inte till dig
  • Anonym (OST)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 20:11:53 följande:

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

Jag fattar inte, tänder på tjejen eller inte, det har väl inte med brösten att göra?
  • Anonym (alle)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-10 13:36:40 följande:
    Utan bröst inget patteknull. så det påverkar mycket.
    Sluta titta så mycket på porr, och ägna dig mer åt riktig sex. I så fall vet du att patteknull är inget folk i allmänhet sysslar med. Av alla grejer folk testar brukar det gå bort bland det första...
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!