• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
    Domesticgoddess skrev 2017-04-09 21:40:55 följande:
    Jag tycker inte det är mer ytligt än någon annan fysisk preferens man kan tänkas ha. En del kvinnor tänder inte på ovanligt korta och feta män, principen är exakt densamma.

Däremot kan jag tycka det är lite märkligt att du, om du har en fetisch för just stora bröst, valt att inleda ett förhållande med en tjej med minimala sådana. Det faktum att du redan efter några månader tillsammans saknar något att knåda känns ju inte helt bra, vare sig för dig eller henne.
    Förstår dig. Tänkte att det där med bra bröst skulle bli något underordnat med tiden, men kan inte släppa det.

Jag är knäpp och hon är fin, borde släppa det där.
  • Crazzy
    Anonym (Irma) skrev 2017-04-09 21:43:38 följande:

Knåda silikobröst? Vill du att hon ska ha silikonläckage i hela bröstkorgen?

Haha what? Vart har du fått den idén om, att man inte kan knåda sillisar? Jag har sillisar, går alldeles utmärkt att klämma på.

Sen ska tilläggas att det (IMO) är mycket roligare att klämma på riktiga bröst. Jag har gjort mina bröst på en riktigt bra klinik men sillisar kommer nog aldrig kännas riktigt lika bra som riktiga.

Ts; Varför ens inleda ett förhållande med henne om din främsta önskan är att förändra henne på en sån nivå? Jag skulle bli jättesårad om det visade sig att min man försökt pusha mig till en bröstförstoring för att han inte var nöjd med hur jag ser ut.

Speciellt med tanke på hur mycket du jämför henne med ditt ex.
  • Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 21:44:31 följande:

Förstår dig. Tänkte att det där med bra bröst skulle bli något underordnat med tiden, men kan inte släppa det.

Jag är knäpp och hon är fin, borde släppa det där.

Du har aldrig funderat på att släppa henne till en man som älskar och bryr sig om henne tillräckligt för att inte utsätta henne för fara för att tillfredsställa sina egna fetischer?
  • Anonym (Silikon)

Om hon vill operera ,så är det bara köra på.Jag har gjort det och det känns bra-för min egen skull.

Anonym (alle) skrev 2017-04-09 21:49:36 följande:
    Du har aldrig funderat på att släppa henne till en man som älskar och bryr sig om henne tillräckligt för att inte utsätta henne för fara för att tillfredsställa sina egna fetischer?
    Ja, kanske ska pausa henne ett tag..
  • Anonym (Johooo)

Detta är lika dumt som om en tjej skulle vilja att du har en 30cm k.. och 3tum grov. och du skulle operera det!
    Va fan älskar du henne köper du henne som hon är.....
    PUNGT

• Anonym (Suck)

Hoppas hon ber dig dra, kan du inte älska henne för den hon är så är det illa.
    Då förtjänar hon bättre!

• EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:03:10 följande:
    Ja, kanske ska pausa henne ett tag..
    Du skall nog leva singel tills du lär dig att släppa ditt EX och hennes d-kupa. Det är så otroligt tydligt att du inte kan hantera att du inte får klämma på din f.d tjejs d-kupa.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
    jackiejackie skrev 2017-04-09 22:12:37 följande:

Man kan visst diskutera vad som helst...

Det tycker jag med om man gör det på precis exakt rätt sätt.
    Tänk om jag skulle ge henne ett presentkort hos plastikkirurg?
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!