• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Creation
    molly50 skrev 2017-04-10 20:28:37 följande:
    Tycker du verkligen att hon ska utsätta sig för en operation med allt vad det innebär för att du anser att hon inte duger som hon är?
    Silikonet kan dessutom börja läcka och orsaka stora problem för henne.
    Är det verkligen värt det för att du ska få din önskan uppfylld?
    Är du verkligen seriös eller är det här bara en provokationstråd?
    Nej, nej, nej. Tvingar ingen till något, gör aldrig det.
    Vill bara lite försiktigt få veta hennes inställning till förstoring. Ska inte tvinga, övertala eller påtvinga henne eller någon annan människa något.
  • molly50
    Creation skrev 2017-04-10 20:34:48 följande:
    Nej, nej, nej. Tvingar ingen till något, gör aldrig det.
    Vill bara lite försiktigt få veta hennes inställning till förstoring. Ska inte tvinga, övertala eller påtvinga henne eller någon annan människa något.
    Det hoppas jag verkligen inte att du gör.
    Carpe Diem
  • Tow2Mater

Du behöver inte "tända" på allt. Live with it!

Lär dig "tända" på hennes örsnibbar. Så tar du bort ditt idiotiska fokus från brösten.

• Lord Hans

Man kan åtminstone av den här tråden dra slutsatsen att grundskolan fick räcka för din del. Var du dessutom drogmissbrukare under tonåren?

• holidodi

Är det så viktigt för dig att din tjej har stora bröst så gör slut och träffa en annan tjej med stora bröst. Det är ingen som ska tala om för dig hur du ska tänka.

Lord Hans skrev 2017-04-11 06:41:04 följande:

Man kan åtminstone av den här tråden dra slutsatsen att grundskolan fick räcka för din del. Var du dessutom drogmissbrukare under tonåren?

Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Tycker jag är att kasta sten i glashuset!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Men jag saknar något på henne och det är ett par välfyllda bröst!
  • Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-11 19:52:16 följande:
    Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Jag lider med dig...
  • Anonym (alle)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-11 19:52:16 följande:

Du är runt tolv mognadsmässigt. Det märks inte bara på din fixering, utan hela sättet som du skriver och uttrycker dig.

Som någon skrev innan, det är ett mirakel att du ens hittar en tjej som vill vara med dig.
    Anonym (alle) skrev 2017-04-11 22:07:49 följande:
    Du är runt tolv mognadsmässigt. Det märks inte bara på din fixering, utan hela sättet som du skriver och uttrycker dig.

Som någon skrev innan, det är ett mirakel att du ens hittar en tjej som vill vara med dig.
    Brukar få höra att jag e snygg..
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!