• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-17 19:47:46 följande:
    Tack tack! Du förstår det här med tuttar å hur viktigt det är...
    Skulle personligen gissa att en live-doll eller femmebot vore något för dig?

Där kan du designa deras utseende precis som du vill, och personlighet behöver ingen plats alls.
    NomenNescio skrev 2017-04-18 14:46:48 följande:
    Skulle personligen gissa att en live-doll eller femmebot vore något för dig?

Där kan du designa deras utseende precis som du vill, och personlighet behöver ingen plats alls.
    Nja, snart är det sommar och då ska jag hänga på stranden och spana in bystiga tjejer...
  • Froken Lokens

Är det tjejen eller brösten du tänder på? Om det är brösten har du valt fel tjej. Tänder du på tjejen kvittar brösten.

Froken Lokens skrev 2017-04-18 19:38:33 följande:

Är det tjejen eller brösten du tänder på? Om det är brösten har du valt fel tjej. Tänder du på tjejen kvittar brösten.

Är du ännu en storbystad tjej som menar att tuttarna inte har betydelse?

Åh, skulle vilja Swisha över 60 000 till henne och bara skriva "Bröst" som meddelande....
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 19:38:33 följande:

Åh, skulle vilja Swisha över 60 000 till henne och bara skriva "Bröst" som meddelande....
  • Froken Lokens
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-18 19:42:27 följande:

Dom är "lagomt" stora.
  • Anonym (Hrp)

Enkelt! Pröjsa hennes bröst om hon nu själv vill ha större.

• NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-18 19:32:12 följande:
    Nja, snart är det sommar och då ska jag hänga på stranden och spana in bystiga tjejer...
  • NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-18 19:32:12 följande:
    Säkert, och har jag fått rätt intryck av dig kommer du att göra det med kikare och smygkamera.
    Helt enkelt - du kommer att vara det där äcklet som kvinnor (oavsett bröststorlek) rakt igenom aaaavskyr på stranden.
  • molly50
    Anonym (Hrp) skrev 2017-04-18 23:26:22 följande:

Enkelt! Pröjsa hennes bröst om hon nu själv vill ha större.

Det framgår ingenstans att det är tjejen som vill ha större bröst.
    Det är bara TS som vill det.
    Carpe Diem
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!