• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Anonym (Jobbigt)

Måste vara jobbigt att vara sådär inskränkt.

Själv gick jag miste on en fin kille med väldigt liten kuk (max 6-7 cm erigerad), fick en självcentrerad gnällspik med grov och större (17 cm)...

Själv har jag a-kupa men skulle gärna förstora...Men tror inte att jag kommer att göra det.

Kontentan av detta? Insidan räknas och perfektion existerar inte i verkligheten!

• CarinaL26

Att TS är omogen är det inget snack om. Däremot är det faktiskt lite intressant att se hur hårt åtgången TS blir jämfört med en annan tråd där TS (en tjej) har en kille som hon älskar men hon saknat ett större organ.

• molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-14 19:14:47 följande:
    Ska aldrig utsätta någon för något.

Men tror det är många storbystade kvinnor som svarar i tråden...
    Varför tror du det?
    Tror du att man alltid är nöjd med att ha stora?
    Jag har själv e-kupa,men har också problem med axlarna pga detta och svårigheter att hitta bh:ar som sitter bra i vanliga klädbutiker.
    Mina storlekar finns ofta inte ens i dessa butiker.
    Jag måste ofta gå till speciella underklädesbutiker för att hitta en bh som sitter bra och stöttar på ett bra sätt.
    Och där är det oftast mycket dyrare att handla.
    Jag vet tjejer med små bröst som är nöjda ändå.
    Så försök tänka utanför ramarna och inse att alla inte tänker som du.
    Carpe Diem
  • molly50
    CarinaL26 skrev 2017-04-15 11:58:10 följande:

Att TS är omogen är det inget snack om. Däremot är det faktiskt lite intressant att se hur hårt åtgången TS blir jämfört med en annan tråd där TS (en tjej) har en kille som hon älskar men hon saknat ett större organ.

Jag håller med dig!
    TS får den kritik han förtjänar.
    Men det borde också tjejen i den andra tråden få.
    Det är lika illa att klaga på killars snoppstorlek som att klaga på tjejers små bröst.
    Båda sårar och kan ge komplex.
    Jag skrev i den andra tråden och gav TS där råd att leta efter en kille med större snopp om det är det viktigaste för henne och samtidigt ge hennes kille en chans att träffa någon som älskar honom för den han är.
    Carpe Diem
  • CarinaL26
    molly50 skrev 2017-04-15 12:11:40 följande:

Jag håller med dig!

TS får den kritik han förtjänar.

Men det borde också tjejen i den andra tråden få.

Det är lika illa att klaga på killars snoppstorlek som att klaga på tjejers små bröst.

Båda sårar och kan ge komplex.

Jag skrev i den andra tråden och gav TS där råd att leta efter en kille med större snopp om det är det viktigaste för henne och samtidigt ge hennes kille en chans att träffa någon som älskar honom för den han är.

• Anonym (Preferenser)

Det är olika preferenser och påverkar både attraktion och hur skönt det är att ha sex. Sex är inte bara knulla utan som man är läckert att leka med ett par stora bröst. Mitt ex hade 85 F och min nuvarande har 80 B. Min nuvarande har iof fina bröst och större än ts bröst (mindre än så skulle påverka hur tänd jag blir) och har finare stjärt än mitt ex. Men saknar ha de stora fylliga guppande över mitt ansikte. 

• Anonym (Preferenser)

Ett tips: Hon kanske kan ha en korsett när ni har sex med lite vaddering för bröstet. Korsett får bröst att kännas större.

CarinaL26 skrev 2017-04-15 11:58:10 följande:

Jag har stor. Har hon stora bröst kan hon å ja bli perfekt tillsammans. Åh, saknar ett par guppande å stora tuttar att suga på...
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-15 12:42:38 följande:
    Jag har stor. Har hon stora bröst kan hon å ja bli perfekt tillsammans. Åh, saknar ett par guppande å stora tuttar att suga på...
    Jag tycker du ska lämna henne och ge henne en chans att träffa någon som älskar henne som hon är och inte enbart ser henne som en knulldocka.

Det bästa vore om hon själv insåg vad du går för och lämnar dig själv
    Carpe Diem
    Anonym (Preferenser) skrev 2017-04-15 12:21:32 följande:

Det är olika preferenser och påverkar både attraktion och hur skönt det är att ha sex. Sex är inte bara knulla utan som man är läckert att leka med ett par stora bröst. Mitt ex hade 85 F och min nuvarande har 80 B. Min nuvarande har iof fina bröst och större än ts bröst (mindre än så skulle påverka hur tänd jag blir) och har finare stjärt än mitt ex. Men saknar ha de stora fylliga guppande över mitt ansikte. 

Tack tack! Du förstår det här med tuttar å hur viktigt det är...
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!