• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Anonym (Gillar kvinnor med eller utan bröst)

Det är ju såna som ts som ger oss vanliga män dåligt rykte. Mitt ex hade åxå härliga c kupor men min nuvarande har ännu härligare a kupor och jag får in hela bröstet i munnen det är jävligt nice.

• Anonym (Anonymmmm)
    Anonym (Gillar kvinnor med eller utan bröst) skrev 2017-08-10 13:44:47 följande:

Det är ju såna som ts som ger oss vanliga män dåligt rykte. Mitt ex hade åxå härliga c kupor men min nuvarande har ännu härligare a kupor och jag får in hela bröstet i munnen det är jävligt nice.

[/quote

[quote=77913438][quote-nick]Anonym (Gillar kvinnor med eller utan bröst) skrev 2017-08-10 13:44:47 följande:[/quote-nick]

TS är ärlig, du kanske däremot är en hycklare?
  • Anonym (suck2)

Lämna henne, hon förtjänar någon bättre. Vilken idiotisk fråga.

• Anonym (Konstiga människa)

Har man såna krav på perfektion, så är en sexdocka i kvinnlig form det man söker efter, där kan man måttbeställa som man vill. 
    Hon säger aldrig nej och hon har inga synpunkter på något alls.
    Människor däremot är aldrig perfekta, vi kommer med fel och skavanker, tål man inte det så är det inte en människa man vill ha. 

• Anonym (Smek dom...)

Har varit tillsammans med olika "brösttjejer" och de flesta tycker om att man smeker kysser deras bröst.

Låt lite av relationer mogna i dig så kanske du upptäcker vad brösten är till för - födoplats för barn.

Du ska nog fundera lite på kropp och ditt inre själsliv...

Varför överhuvudtaget bryr du dig om storlek

Titta in i hennes ögon nästa gång du smeker hennes bröst..... Det som växer då är kärleken....

• 100kgpappa
    Anonym (Smek dom...) skrev 2017-08-11 13:21:00 följande:

Har varit tillsammans med olika "brösttjejer" och de flesta tycker om att man smeker kysser deras bröst.

Låt lite av relationer mogna i dig så kanske du upptäcker vad brösten är till för - födoplats för barn.

Du ska nog fundera lite på kropp och ditt inre själsliv...

Varför överhuvudtaget bryr du dig om storlek

Titta in i hennes ögon nästa gång du smeker hennes bröst..... Det som växer då är kärleken....

Nu har ju brösten även ett syfte att göra kvinnan sexuellt attraktiv, det är därför brösten är onödigt stora. (oftast onödigt stora i vart fall)

Det går inte att bara säga till Ts stt ignorera det han känner. Han tänder på stora bröst, trodde han kunde se förbi det när han var nykär. Nu är den fasen över och han inser att det var viktigare än han trodde.

En del kvinnor kan inte tänka sig att vars ihop med män som har liten kuk, eller är för korta, osv. Man har olika preferenser helt enkelt.

I TS fall är det bara att göra slut och hitta någon storbystad kvinna, eller acceptera läget.
  • Anonym (.)

Det är verkligen olika det där.

Jag har större än medel, fin form osv. Min kille bryr sig ändå inte om mina bröst utan bara om min rumpa. Och jag kan ändå ha komplex-tendenser att han kanske gillar ännu större rumpor...

Är den här bröst eller rumpa grejen en myt eller ligger det något i det? :P 

Jag är bisexuell, men bryr mig verkligen inte om storlek på varken det ena eller det andra på de kvinnor jag ligger med. Allt kan vara vackert i mina ögon

• 100kgpappa
    Anonym (.) skrev 2017-08-12 18:35:12 följande:

Det är verkligen olika det där.

Jag har större än medel, fin form osv. Min kille bryr sig ändå inte om mina bröst utan bara om min rumpa. Och jag kan ändå ha komplex-tendenser att han kanske gillar ännu större rumpor...

Är den här bröst eller rumpa grejen en myt eller ligger det något i det? :P 

Jag är bisexuell, men bryr mig verkligen inte om storlek på varken det ena eller det andra på de kvinnor jag ligger med. Allt kan vara vackert i mina ögon

Du menar att man är antingen eller?

Jag är både ock, och tror att de flesta män tänder både på bröst och rumpor. De som är enbart fokuserade på det ena är nog en minoritet.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 20:11:53 följande:
    Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

Kan du inte ta upp detta med henne, just för att hon ska få inse vilken snorunge du är och faktiskt ha möjligheten att dumpa dig och möjligheten att träffa någon som tänder på henne helt och hållet med hennes små bröst?
  • Danne59

Älskar du henne gör det INGET.
    Du tänker inte als på detta 

Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!