• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • Froken Lokens
    NomenNescio skrev 2017-04-19 10:35:49 följande:

Säkert, och har jag fått rätt intryck av dig kommer du att göra det med kikare och smygkamera.

Helt enkelt - du kommer att vara det där äcklet som kvinnor (oavsett bröststorlek) rakt igenom aaaavskyr på stranden.

Har personligen aldrig sett någon med en "smygkamera" eller kikare på en strand. Jag har å andra sidan fullt upp med mig och mitt så jag lägger inte så stort fokus på vad andra gör och jag har heller inget att dölja för om jag hade det skulle jag inte gå omkring lättklädd på en strand.
  • NomenNescio
    Froken Lokens skrev 2017-04-19 12:50:02 följande:
    Har personligen aldrig sett någon med en "smygkamera" eller kikare på en strand. Jag har å andra sidan fullt upp med mig och mitt så jag lägger inte så stort fokus på vad andra gör och jag har heller inget att dölja för om jag hade det skulle jag inte gå omkring lättklädd på en strand.
    Förlåt, borde ha lagt till att de flesta tjejer avskyr det.
    Sen finns det alltid de som inte bryr sig, och de som kanske även gillar det. Får hoppas att du råkar spana på någon av dem, och inte på de stackars personer som är på stranden för att bada eller sola eller umgås, och INTE för att bli ett runkobjekt för okända män.
  • pallazathena

Den av er två som verkar behöva en förändring är ju du, förslaget om att söka hjälp hos psykolog låter klokt.

Du har uppenbarligen en ganska rejäl fetichism för stora bröst. Om det är viktigare än allt annat så är det rimliga att göra slut, inte försöka förändra henne. Det är elakt, egoistiskt och osmakligt att du skulle driva fram att hon ska skära i sin kropp för att ändra på den.

• Froken Lokens
    NomenNescio skrev 2017-04-19 13:18:19 följande:

Förlåt, borde ha lagt till att de flesta tjejer avskyr det.

Sen finns det alltid de som inte bryr sig, och de som kanske även gillar det. Får hoppas att du råkar spana på någon av dem, och inte på de stackars personer som är på stranden för att bada eller sola eller umgås, och INTE för att bli ett runkobjekt för okända män.

Jag spanar inte på någon, var har du fått det ifrån?
  • Anonym (Tärnan)

Det här är ju ofta ett väldigt känsligt ämne. Tror du att hon själv har stora komplex över sina icke-befintliga bröst (med största sannolikhet har hon det)? Eller verkar det som om hon inte bryr sig? Har hon själv sagt något om sina bröst (bra eller dåligt)? Om jag var i din sits skulle jag föra det på tal om en bröstförstoring men då själv pröjsa för den alt. betala minst hälften. Typ ge henne en bröstförstoring i present (förutsatt att hon själv vill det).

• Anonym (Tärnan)
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 19:38:33 följande:

Är det tjejen eller brösten du tänder på? Om det är brösten har du valt fel tjej. Tänder du på tjejen kvittar brösten.

Han kanske tänder på kvinnor och inte tjejer?
  • NomenNescio
    Froken Lokens skrev 2017-04-19 14:21:34 följande:
    Jag spanar inte på någon, var har du fått det ifrån?
    Det var riktat till TS och hans tidigare inlägg
  • Anonym (alle)
    Anonym (Tärnan) skrev 2017-04-19 14:31:09 följande:

Det här är ju ofta ett väldigt känsligt ämne. Tror du att hon själv har stora komplex över sina icke-befintliga bröst (med största sannolikhet har hon det)? Eller verkar det som om hon inte bryr sig? Har hon själv sagt något om sina bröst (bra eller dåligt)? Om jag var i din sits skulle jag föra det på tal om en bröstförstoring men då själv pröjsa för den alt. betala minst hälften. Typ ge henne en bröstförstoring i present (förutsatt att hon själv vill det).

Det kan bli huuuur fel som helst.
    Läs inläggen från tjejer här så märker du att det är bland det dummaste han kan göra. Absolut dummaste!
    Jag tror att det bästa han kan göra är att göra slut och låt henne få en man som är bättre för henne.
  • Froken Lokens
    NomenNescio skrev 2017-04-19 14:41:50 följande:

Det var riktat till TS och hans tidigare inlägg

Men du citerade mig.
    Anonym (Tärnan) skrev 2017-04-19 14:32:36 följande:

Han kanske tänder på kvinnor och inte tjejer?

Nu använde jag ordet "tjej" eftersom ts gjorde det.
  • Anonym (Tärnan)
    Anonym (alle) skrev 2017-04-19 14:43:10 följande:
    Det kan bli huuuur fel som helst.
    Läs inläggen från tjejer här så märker du att det är bland det dummaste han kan göra. Absolut dummaste!
    Jag tror att det bästa han kan göra är att göra slut och låt henne få en man som är bättre för henne.
    Ja, fast jag som är kvinna själv är väl medveten om att många av kvinnligt kön har komplex för sina bröst, framförallt om de är pyttesmå (d.v.s. typ obefintliga som TS beskriver) eller väldigt asymmetriska. Det kan mycket möjligt vara så att hon själv har stora komplex och gärna skulle vilja förstora sina bröst men aldrig tagit tag i det eller inte haft råd. Med lite uppmuntran från TS kanske hon vill det. Det kan göra både henne och TS lyckligare och lyckligare tillsammans. Han får ju dock lägga fram det på ett snyggt sätt.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!