• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-11 19:52:16 följande:
    Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Tycker jag är att kasta sten i glashuset!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Men jag saknar något på henne och det är ett par välfyllda bröst!
    Eller så kanske de personerna helt enkelt tycker att deras partners duger som de är?

Har du pratat med din flickvän eller inser du att hon lär förstå att du inte tycker att hon duger som hon är?
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (alle) skrev 2017-04-12 06:51:10 följande:

Enligt inlägg 130 är det du som är Creation

I den andra tråden som du startade har du inte ens en flickvän:
    www.familjeliv.se/forum/thread/77572493-kan-jag-uppvakta-henne-sahar

Och det styrker bara min tes: en sådan som du kan inte få en tjej. Du är för omogen, oavsett hur snygg du tycker att du är.

Eller så kanske han är ute och letar efter en annan tjej med större bröst.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-11 19:52:16 följande:
    Är 32 år och har inte använt droger och dessutom slutat röka. Dessutom är jag ostraffad! Lätt för er i tråden att säga att tuttarna bara är en detalj när ni själva eller er partner har bra tuttar!

Tycker jag är att kasta sten i glashuset!

Träffade min flickvän igår och vi hade en underbar kväll och natt! Knullade både igår och imorse!

Men jag saknar något på henne och det är ett par välfyllda bröst!
    Varför blev du tillsammans med henne från första början när du visste att du vill ha en tjej med stora bröst?
    Storleken på brösten är ju något du borde ha sett på en gång,innan hon tog av sig kläderna.
    Jag tror inte att du har några känslor för henne.
    Du ser henne bara som en knulldocka och inget annat.
    Carpe Diem
  • Anonym (alle)
    molly50 skrev 2017-04-12 09:08:09 följande:
    Varför blev du tillsammans med henne från första början när du visste att du vill ha en tjej med stora bröst?
    Storleken på brösten är ju något du borde ha sett på en gång,innan hon tog av sig kläderna.
    Jag tror inte att du har några känslor för henne.
    Du ser henne bara som en knulldocka och inget annat.
    Tyvärr tror jag att du har rätt.
    Så ofta som han använder ord som "knulla" och "pattar" (eller åtminstone sättet han säger det på). Män i allmänhet använder inte sådana ord om flickvänner de verkligen älskar, bryr sig om och ser som människor. De använder sådana ord om tjejer de bara vill sätta på.
  • molly50
    Anonym (alle) skrev 2017-04-12 11:41:17 följande:
    Tyvärr tror jag att du har rätt.
    Så ofta som han använder ord som "knulla" och "pattar" (eller åtminstone sättet han säger det på). Män i allmänhet använder inte sådana ord om flickvänner de verkligen älskar, bryr sig om och ser som människor. De använder sådana ord om tjejer de bara vill sätta på.
    Precis. Och sättet han beskriver hennes underliv på osv.
    Så antingen är han väldigt omogen eller så älskar han henne inte och ser henne som en knulldocka.
    Eller en kombination av båda.
    Carpe Diem
    molly50 skrev 2017-04-12 12:03:21 följande:
    Precis. Och sättet han beskriver hennes underliv på osv.
    Så antingen är han väldigt omogen eller så älskar han henne inte och ser henne som en knulldocka.
    Eller en kombination av båda.
    Ja, ja. Är säkert omogen. Vi bråkade som satan igår så det kanske löser sig på det vanliga sättet. Alltså, vi kanske gör slut.

Att hon inte själv kan ta upp det där med brösten när man kan får det ordnat...

vi bråkade inte om tuttarna...
  • molly50
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-13 18:12:46 följande:
    Ja, ja. Är säkert omogen. Vi bråkade som satan igår så det kanske löser sig på det vanliga sättet. Alltså, vi kanske gör slut.

Att hon inte själv kan ta upp det där med brösten när man kan får det ordnat...

vi bråkade inte om tuttarna...
    Men hon kanske är nöjd själv och inte vill få det ordnat? Har du tänkt på det?

Ja,du beter dig i alla fall väldigt omoget.
    Hade du brytt dig om henne och inte hennes bröst så hade du inte ens övervägt att utsätta henne för att operera in silikon med alla de risker det innebär.
    Carpe Diem
    molly50 skrev 2017-04-14 12:42:33 följande:
    Men hon kanske är nöjd själv och inte vill få det ordnat? Har du tänkt på det?

Ja,du beter dig i alla fall väldigt omoget.
    Hade du brytt dig om henne och inte hennes bröst så hade du inte ens övervägt att utsätta henne för att operera in silikon med alla de risker det innebär.
    Ska aldrig utsätta någon för något.

Men tror det är många storbystade kvinnor som svarar i tråden...
  • Zfinx

Hur gammal är du? Fem år?

Är det allt du tänker på så kan hon nog träffa nån trevligare.

Zfinx skrev 2017-04-14 20:48:53 följande:

Hur gammal är du? Fem år?

Är det allt du tänker på så kan hon nog träffa nån trevligare.

Svar: 32 år.

Och har mer och mer insett att jag måste ha en tjej med stora tuttar, annars blir det fel...

Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!