• Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
    molly50 skrev 2017-04-09 23:50:21 följande:
    Det hade jag faktiskt inte gjort.
    Älskar man sin partner för den h*n är så försöker man inte förändra honom/henne.
    Jag vet att han inte heller skulle ens överväga att be mig operera brösten om jag hade haft små. (Har e-kupa)
    Men då är ingen av oss heller speciellt ytliga.
    Ok, men du kan inte veta hur han hade tänk om du vore platt och har verkar ha större än 5 cm??
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 23:52:55 följande:
    Ok, men du kan inte veta hur han hade tänk om du vore platt och har verkar ha större än 5 cm??
    Lägg ned att trycka in dina tankar och idéer på andra bara för att ni har det gemensamma att ha en "kuk mellan benen". 

Och JA, jag hade sagt samma sak om det hade varit en kvinna. Finns inget som är så okvinnligt och omanligt att sitta och använda subjektiva smaker som allmängitlig fakta.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Less is more

Jag har stora bröst, de växte 2 storlekar när jag väntade barn.Hade gärna behållit min B/C-kupa. Brösten ömmar 2 v innan mens - så har det alltid hållit på - år ut och år in. Jag kan riktigt känna hur brösten vill växa. Och jag säger nej, sluta ! Behöver ta smärtstillande innan träning.

Brukar ha linne under blusar för att täcka upp eftersom så många toppar och blusar är för urringade. Hade gärna haft mindre. Men givetvis är jag glad om brösten är till glädje för min man åtminstone. Då är de inte helt förgäves.

Men faktum kvarstår - det är snyggt att vara slank och inte så yppig, tycker jag.

Om ni får barn och hon blir gravid kanske hon får lite större bröst. Eller så vänjer du dig med hennes små bröst.

Less is more skrev 2017-04-09 23:58:38 följande:

Jag har stora bröst, de växte 2 storlekar när jag väntade barn.Hade gärna behållit min B/C-kupa. Brösten ömmar 2 v innan mens - så har det alltid hållit på - år ut och år in. Jag kan riktigt känna hur brösten vill växa. Och jag säger nej, sluta ! Behöver ta smärtstillande innan träning.

Brukar ha linne under blusar för att täcka upp eftersom så många toppar och blusar är för urringade. Hade gärna haft mindre. Men givetvis är jag glad om brösten är till glädje för min man åtminstone. Då är de inte helt förgäves.

Men faktum kvarstår - det är snyggt att vara slank och inte så yppig, tycker jag.

Om ni får barn och hon blir gravid kanske hon får lite större bröst. Eller så vänjer du dig med hennes små bröst.

Vi får se, det brinner inte. Tänk om jag själv skulle ge mig på en skönhetsoperation och i samband med det fråga henne om jag får bjuda på en justering?

Eller vad jag ska kalla det. "Är det något du har drömt om att göra?", kanske så jag ska fråga henne...
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 23:42:26 följande:
    Ja, och jag är knäpp som tänker som jag gör. Exet hade så fina tuttar, men blev ett psykfall med åren som jag inte kunde hantera.

Men tänk samtidigt om din man hade 5 cm mellan benen. Du hade kanske resonerat som jag då..
    Du jag hade hellre varit ihop med en man med 5cm kul som hade intelligens och begriper att smaken är som baken tudelad.

Än att vara i hop med dig som försöker trycka på att andra tycker och änker lika dnat som dig och dra sig inte för att använda skitarguments teknik som "extrema ytterligheter" för att man är så otrolig desperat och inte klara av att stå för sina egna preferenser utan försöker via diverse skitargument påtvinga andra till deras låga nivå.

Jag tycker DU skall lämna din flickvän så hon kan hitta en äkta man som har innehåll mellan öronen och inte enbart tänker med det lilla huvudet som sittter mellan benen.

• EnAnonumius
    Anonym (M) skrev 2017-04-09 22:17:02 följande:
    Mycket bra skrivet!
    Tackar...Glad
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:38:03 följande:
    Ok, vi vänder på det. Har du legat med kille med mikropenis?

5 cm-snopp...
    Ursäkta.. Sedan när blev kvinnans bröst ett könsorgan? Visserligen har vi små hål i bröstvårtorna men det är för att mjölken skall komma ut där. Men du kankse tror att man skall kunna trycka i n kuken där och det är där man skall knulla en kvinna?

När man knullar så använder vi kvinnor fittan inte våra bröst för att "ta emot en kuk".
    Så din jämförelse är inte användbar alls. Då bröst är inte könsorgan.
    Så skall du jämföra något kom med intelligenta adekvata jämförelser.

EnAnonumius skrev 2017-04-10 00:04:27 följande:
    Du jag hade hellre varit ihop med en man med 5cm kul som hade intelligens och begriper att smaken är som baken tudelad.

Än att vara i hop med dig som försöker trycka på att andra tycker och änker lika dnat som dig och dra sig inte för att använda skitarguments teknik som "extrema ytterligheter" för att man är så otrolig desperat och inte klara av att stå för sina egna preferenser utan försöker via diverse skitargument påtvinga andra till deras låga nivå.

Jag tycker DU skall lämna din flickvän så hon kan hitta en äkta man som har innehåll mellan öronen och inte enbart tänker med det lilla huvudet som sittter mellan benen.
    Ta det lugnt kära du. Jag gör aldrig något förhastat eller dumt. Och kommer inte såra henne eller någon annan.

Fick förresten SMS från henne nu...
    EnAnonumius skrev 2017-04-10 00:10:46 följande:
    Ursäkta.. Sedan när blev kvinnans bröst ett könsorgan? Visserligen har vi små hål i bröstvårtorna men det är för att mjölken skall komma ut där. Men du kankse tror att man skall kunna trycka i n kuken där och det är där man skall knulla en kvinna?

När man knullar så använder vi kvinnor fittan inte våra bröst för att "ta emot en kuk".
    Så din jämförelse är inte användbar alls. Då bröst är inte könsorgan.
    Så skall du jämföra något kom med intelligenta adekvata jämförelser.
    Jag är bekant med fittan och hennes är fantastisk...
  • EnAnonumius
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 22:15:42 följande:
    Det tycker jag med om man gör det på precis exakt rätt sätt.
    Tänk om jag skulle ge henne ett presentkort hos plastikkirurg?
    Någon borde ge dig ett presentkort till en psykolog.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!