Inlägg från: Anonym (Min tjej och jag!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tjej och jag!)

Min tjej har "inga" bröst!!

Har nytt förhållande sedan ett halvår (vi är båda cirka 30) och det känns så himla bra! Bara det att jag inte kan släppa tanken på hennes minimala bröst som inte ens fyller upp en a-kupa. Kommer på mig att jag tänker på mitt ex som hade fyllig d-kupa och tänker på hur sköna och mjuka de var. Kan bara inte tända på små taxöron...

Tänder annars på allt som har med min nya tjej att göra utan brösten!!

Hur ska jag göra/hur ska jag tänka??

• Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!
    Anonym (mimmi) skrev 2017-04-09 20:17:57 följande:

Den alternativa lösningen är att du ger henne ett par nya bröst som present. Oklart hur det skulle tas emot dock..

Ja, kan inte lägga fram det på ett bra sätt utan måste komma från henne...hade gärna betalat för dem...
    Anonym (alle) skrev 2017-04-09 20:57:55 följande:

Finns gott om män som inte har några snoppar att tala om. Kvinnor antingen accepterar det eller går vidare.

Men jag har svårare att förstå att man dumpar pga bröst faktiskt. Det påverkar inte sexlivet på något sätt, utan är mer en estetisk sak. Som att föredra ljust eller mörkt hår, och sådant brukar kvitta när man blir förälskad.

Men silikon är långt ifrån alltid bäst. Det är det ingrepp som har störst andel inrapprterade biverkningar och problem, och en hel del får brösten förstörda för alltid.

Min är en bra bit över medellängd. Kanske ska gå i bröstterapi?

Mitt ex stora och fina spökar för mig. Älskade att knåda dem...
    Anonym (mimmi) skrev 2017-04-09 21:16:05 följande:
    Jag antar att din nuvarande har andra och fler bättre egenskaper än ditt ex som du kan fokusera på. Annars förstår jag inte varför du inte fortfarande är ihop med exet.

Undrar om du egentligen är så förälskad i din tjej. För om man är förälskad så brukar ju partnerns dåliga egenskaper blekna.. Eller har du en fetisch för just bröst?
    Har alltid stirrat mig blind på stora pattar. Ok. lite överdrivet såklart, men vil gillar olika och jag är en bröstkille.

Låter jag ytlig som har problem med i princip helt platta bröst som egentligen bara är två små vårtor?
    molly50 skrev 2017-04-09 21:31:30 följande:
    Jag tycker att det låter ytligt.
    Eller så har du kanske inte släppt ditt ex.
    Förstår att det kan uppfattas som ytligt. Och jag är säkert ytlig när det handlar om just bröst.

Måste få in henne på silikontankar...
    Domesticgoddess skrev 2017-04-09 21:40:55 följande:
    Jag tycker inte det är mer ytligt än någon annan fysisk preferens man kan tänkas ha. En del kvinnor tänder inte på ovanligt korta och feta män, principen är exakt densamma.

Däremot kan jag tycka det är lite märkligt att du, om du har en fetisch för just stora bröst, valt att inleda ett förhållande med en tjej med minimala sådana. Det faktum att du redan efter några månader tillsammans saknar något att knåda känns ju inte helt bra, vare sig för dig eller henne.
    Förstår dig. Tänkte att det där med bra bröst skulle bli något underordnat med tiden, men kan inte släppa det.

Jag är knäpp och hon är fin, borde släppa det där.
    Anonym (alle) skrev 2017-04-09 21:49:36 följande:
    Du har aldrig funderat på att släppa henne till en man som älskar och bryr sig om henne tillräckligt för att inte utsätta henne för fara för att tillfredsställa sina egna fetischer?
    Ja, kanske ska pausa henne ett tag..
    jackiejackie skrev 2017-04-09 22:12:37 följande:

Man kan visst diskutera vad som helst...

Det tycker jag med om man gör det på precis exakt rätt sätt.
    Tänk om jag skulle ge henne ett presentkort hos plastikkirurg?
    jackiejackie skrev 2017-04-09 22:19:13 följande:

Ne men allvarligt nu! Jag tycker faktiskt väldigt synd om din "tjej". Du kan inte sitta här och skriva om hennes bröst. Om du stör dig på de så gillar du nog inte henne så mycket.
    Är man tillsammans med någon så är det sällan man ser dåliga saker hos den andra. Sen bröst storlek av allt!! Är du 15 år eller? Tror du hon går runt och tänker på din KUK!

Ok, vi vänder på det. Har du legat med kille med mikropenis?

5 cm-snopp...
    Anonym (Kukilikuk) skrev 2017-04-09 22:51:50 följande:

Min kille har liten kuk. Kan jag få honom till att operera kuken större? Allt annat är bra med honom förutom kuken som är som en vårta mellan hans ben.

Vad är en liten kuk?

Han har knappast mikro på 5 cm.
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!