Inlägg från: Anonym (mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mimmi)

Min tjej har "inga" bröst!!

Människor kommer ju som paketlösningar. Och man får lov att köpa människor så som de är med både för- och nackdelarna. Klarar man inte av det så har man inget val förutom att göra slut om man inte vill bli bitter.

• Anonym (mimmi)

Den alternativa lösningen är att du ger henne ett par nya bröst som present. Oklart hur det skulle tas emot dock..

• Anonym (mimmi)

Det är olika vad vi tänder på och vad man prioriterar. Lägger ingen värdering om din uppfattning. Men om det här är en riktigt 'deal breaker' för dig så ser jag inte hur du i längden ska kunna vara lycklig med henne.

• Anonym (mimmi)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 20:32:00 följande:

Ja, kan inte lägga fram det på ett bra sätt utan måste komma från henne...hade gärna betalat för dem...

Ja såklart det måste. Säger sig självt att det vore helt sinnessjukt om du började pressa henne till kirurgiska ingrepp som hon själv inte önskar.

Antar att tiden får utvisa. Vet du vad hon själv tycker om sina bröst?
  • Anonym (mimmi)
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-09 21:05:18 följande:

Min är en bra bit över medellängd. Kanske ska gå i bröstterapi?

Mitt ex stora och fina spökar för mig. Älskade att knåda dem...

Jag antar att din nuvarande har andra och fler bättre egenskaper än ditt ex som du kan fokusera på. Annars förstår jag inte varför du inte fortfarande är ihop med exet.

Undrar om du egentligen är så förälskad i din tjej. För om man är förälskad så brukar ju partnerns dåliga egenskaper blekna.. Eller har du en fetisch för just bröst?
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!